Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Budowa parkingu dla samochodów osobowych oraz dwóch zjazdów publicznych z ul. Królowej Jadwigi w Brzostku działka nr ew. 758 i oświetlenia parkingu na działce nr ew. 796 obręb 1 położonej w Brzostku gm. Brzostek
Zakres robót:
I Część drogowa
Zestawienie powierzchni i dane liczbowe - powierzchnia całkowita projektowanej budowy parkingu, przebudowy drogi (uwzględniając planowane miejsca postojowe, place manewrowe, zjazd i poszerzenia jezdni) wynosi 1526,06 m2 w tym:
- powierzchnia terenu inwestycji wyznaczona linią rozgraniczającą 1808,5 m2
- miejsca postojowe (płyty ażurowe i krawężnik) 456,45 m2
- place manewrowe (kostka betonowa i krawężnik) 813,80 m2
- place manewrowe (płyty ażurowe) 221,86 m2
- zjazd Z1 (beton asfaltowy, kostka betonowa i krawężnik) 14,88 m2
- zjazd Z2 (beton asfaltowy, kostka betonowa i krawężnik) 19,07 m2
- ilość wydzielonych miejsc postojowych 31 szt.
- szerokość projektowanego zjazdu Z1 5,1 m
- szerokość projektowanego zjazdu Z2 5,0 m
- ilość projektowanych latarni 3 szt
Rozwiązania konstrukcyjne - miejsca postojowe, place manewrowe z płyt ażurowych.
- betonowe płyty ażurowe typu MEBA zasypane gruntem piaszczystym - 10 cm
- podsypka piaskowo - cementowa - 3 cm
- podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
- podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
W miejscach wyniesienia niwelety więcej niż 40cm ponad teren istniejący po usunięciu humusu wykonać pod warstwami parkingu nasyp z gruntu niespoistego stabilizowanego mechanicznie do Is=0,95.
place manewrowe, zjazd
- kostka brukowa - 8 cm
- podsypka piaskowo - cementowa - 5 cm
- podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
- podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
W miejscach wyniesienia niwelety więcej niż 40cm ponad teren istniejący po usunięciu humusu wykonać pod warstwami parkingu nasyp z gruntu niespoistego stabilizowanego mechanicznie do Is=0,95.
zjazd na szerokości pobocza drogi
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 4 cm
- podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 25 cm
- podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 10-20 cm
II Część elektryczna
Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - słup stalowy, ocynkowany, wysokości
h=8m posadowiony na fundamencie betonowym F150/200 szt. 3 szt.
Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - wysięgnik 2-ramienny 120st. dla
słupa oświetleniowego
Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki
przy wysokości latarń do 10 m - przewód kabelkowy YDY 3x2,5mm2 450/750V
Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa w obudowie wykonanej
z aluminium wtryskiwanego wysokociśnieniowo, malowana na kolor szary z szybą hartowaną,
źródła światła Led o łącznej mocy 100W z systemem optycznym w postaci soczewek, moc
oprawy 110W, strumień oprawy 11000lm, temperatura barwowa 4000K, współczynnik oddawania
barw Ra>70 szt. 6
Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) szt.3
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza kpl 1
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Brzostek
|
| Ulica |
Rynek 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowość |
Brzostek
|
| Kod Pocztowy |
39-230
|
| Województwo |
podkarpackie
|
| Tel |
14 680 30 26
|
| Fax |
14 680 30 25
|
| Internet |
www.bipbrzostek.mserwer.pl
|
| Regon |
85166108500000
|
| E-mail |
zamowienia@brzostek.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 3% wartości zamówienia podstawowego.
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
10/07/2016
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4800,00 zł (cztery tysiące osiemset złotych 00/100)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- zał. nr 3 do SIWZ
|
| Wiedza |
wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto, obejmujące swym zakresem wykonanie robót drogowych, oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.
|
| Potencjał |
złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ
|
| Zdolne |
wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załączą wykaz osób - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą:
- z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, odpowiadającymi wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.
- z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, odpowiadającymi wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.
|
| Sytuacja |
złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto, obejmujące swym zakresem wykonanie robót drogowych, oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1. Warunki istotne, w szczególności
1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;
c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp.
d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych,
f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
3) Zmiany podwykonawców
4) Zmiany technologiczne w szczególności:
a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;
c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji
6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT.
2. Warunki nieistotne, w szczególności:
1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.);
3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;
4) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów;
6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Gwarancja jakości
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bipbrzostek.mserwer.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
|
| Data składania wniosków |
04/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:30
|
| Miejsce |
Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|