Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla jednostek podległych w ramach realizacji projektu pn.: Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu Gminy Wicko.

Data publikacji 2016-04-18
Data zakończenia 2016-04-29 10:00:00
Instytucja Gmina Wicko
Miejscowość Wicko
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95538 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu dla jednostek podległych ( 13 świetlic wiejskich zlokalizowanych na terenie gminy Wicko) , zgodnie z poniższym uszczegółowieniem :
- świetlica wiejska w m. Krakulice
- świetlica wiejska w m. Charbrowo
- świetlica wiejska w m. Łebieniec
- świetlica wiejska w m. Żarnowska
- świetlica wiejska w m. Sarbsk
- świetlica wiejska w m. Nowęcin
- świetlica wiejska w m. Wrzeście
- świetlica wiejska w m. Strzeszewo
- świetlica wiejska w m. Wojciechowo
- świetlica wiejska w m. Górka
- świetlica wiejska w m. Gęś
- świetlica wiejska w m. Białogarda
- świetlica wiejska w m. Poraj
W celu realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyłączenia wskazanych wyżej lokalizacji do publicznej sieci Internet za pomocą własnej sieci telekomunikacyjnej, tj. dostarczenia, instalacji oraz konfiguracji sprzętu wymaganego do realizacji usługi .
Dostarczone łącze dla pojedynczej lokalizacji musi posiadać minimalną przepływność na poziomie 2Mb/s (do użytkownika) / 512 kb/s (od użytkownika), a wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego 256kb/s (do użytkownika).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Wszystkie dostarczane urządzenia niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi dostępu do sieci Internet powinny być fabrycznie nowe.
W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wicko
Ulica ul. Słupska 9
Nr domu 9
Miejscowość Wicko
Kod Pocztowy 84-352
Województwo pomorskie
Tel 59 8611182
Fax 59 8611101
Internet www.bip.wicko.pl
Regon 77097977200000
E-mail ug@wicko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/06/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne / t.j. Dz.U. z 2014r. , poz. 243 z późn. zm./ w zw. z przepisem art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej / t.j. Dz.U. z 2015r. poz.584 z późn. zm. /); Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w rozdz. 6 pkt. 6.2 lit. C SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację: - co najmniej trzech usług obejmujących wykonanie instalacji i konfiguracji Internetu, - co najmniej jednej usługi dostępu do Internetu przez okres co najmniej 12 miesięcy, Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w rozdz. 6 pkt. 6.2 lit. D SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówie-nia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących : - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu ; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonane na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności, oraz wymagają zgody drugiej strony. 3. Zmiany mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; 2) terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, - gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy, w szczególności korzystne dla Zamawiającego, - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej (Centrum Projektów Polska Cyfrowa). 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. 5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 6) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji usługi.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Łączna tygodniowa ilość godzin funkcjonowania infolinii
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.wicko.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Wicku, ul. Słupska 9, 84-352 Wicko
Data składania wniosków 29/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy w Wicku - pokój Nr 8 na parterze, ul. Słupska 9, 84-352 Wicko
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu : Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu Gminy Wicko, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)