Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 4 części według lokalizacji: Cz. I -Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Świnoujściu Cz. II - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Międzyzdrojach Cz. III- Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Dziwnowie Cz. IV- Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Ustce Nr 32/WA/PN/2016

Data publikacji 2016-04-18
Data zakończenia 2016-04-26 10:30:00
Instytucja Centrum Usług Logistycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ziemniaki mrożone,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Lody i produkty podobne,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95824 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153300000, 153311709, 153110001, 155550003, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych. Zamówienia zostało podzielone na 7 części wg. lokalizacji:

a) Cz. I - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Świnoujściu: OSW DELFIN-RYBITWA przy ul. Słowackiego 4-6, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ,

b) Cz. II - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Międzyzdrojach: OSW MEDUZA , BIAŁA MEWA przy ul. Krótkiej 1, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SIWZ,

c) Cz. III - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Dziwnowie: Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy przy ul. Kpr. Koniecznego 13, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do SIWZ,

d) Cz. IV - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Ustce: OSW USTKA UROCZYSKO, adres Ustka - Uroczysko, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SIWZ,





Wykonawca może złożyć ofertę zarówno do danej/danych części przedmiotowego postępowania jak i do wszystkich.

1.2. Dostarczane mrożonki oraz sposób dostawy wykonywane muszą być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594, 1893, z 2016r. poz. 65), oraz obowiązujących aktów wykonawczych obowiązujących na jej podstawie. Każdy produkt powinien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP.
Dostarczane mrożonki spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów w tym wymogi zdrowotne. Materiał opakowaniowy powinien być dopuszczony do kontaktu
z żywnością. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta.
Dostawca przedmiotu zamówienia z wyłączeniem producentów produkcji pierwotnej winien posiadać opracowany, wdrożony i utrzymany jeden z obowiązujących systemów bezpieczeństwa żywności zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm. oraz Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie środków spożywczych. Zamawiający wymaga, aby dostawy mrożonek realizowane były środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarne określone w obowiązujących przepisach.
Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub Handlowy Dokument Identyfikacyjny oraz dokumentację pozwalającą za zidentyfikowanie źródła pochodzenia dostarczonej partii towaru (producent, kraj). Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot urnowy w pierwszym gatunku oraz z cechami podanymi w SIWZ, odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy. Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Logistycznych
Ulica ul. Słoneczna 37
Nr domu 37
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-789
Województwo mazowieckie
Tel 22 601 33 29
Fax 22 601 50 11
Internet www.cul.com.pl
Regon 14273254600000
E-mail agnieszka.szajkowska@cul.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie - załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do ofert należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Potencjał Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zdolne Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Sytuacja Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 13.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 1 do SIWZ. 13.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.cul.com.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Usług Logistycznych - 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37.
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Centrum Usług Logistycznych - 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, sekretariat pok. 105
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)