Dostawa polegająca na zakupie akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego.

Data publikacji 2016-04-25
Data zakończenia 2016-05-04 12:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części mebli,
  • Gotowe wyroby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101818 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441913009, 243100000, 395200003, 391570007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
CZĘŚĆ I zamówienia - Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki;
CZĘŚĆ II zamówienia- Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego;
CZĘŚĆ III zamówienia - Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego;
CZĘŚĆ IV zamówienia - Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego;
Do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1÷9 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia dla części I zamówienia należy dołączyć przy dostawie Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. (Dz. U. Nr 140 poz. 1171)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1÷4.4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla I, II, III, IV części zamówienia.
4. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
5. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
6. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki;
2. Do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1÷9 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia dla części I zamówienia należy dołączyć przy dostawie Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. (Dz. U. Nr 140 poz. 1171)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla I części zamówienia.
4. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
5. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
6. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.2 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla II części zamówienia.
3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.3 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla III części zamówienia.
3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla IV części zamówienia.
3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Ulica ul. Narutowicza 17B
Nr domu 17B
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-240
Województwo zachodniopomorskie
Tel 261 452026, 261 452000
Fax 261 452024, 261 452029
Internet http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Regon 81006093700000
E-mail rziszczecin.przetargi@wp.mil.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Rodzaj zam inny Jednostka Organizacyjna MON
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Spełnieniem warunku będzie posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Potencjał Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują środkami transportu pozwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Inne dokumenty 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 3) pisemne oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu środkami transportu pozwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 4) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niezalegania w opłatach podatkowych oraz opłatach z zakresu ubezpieczeń społecznych - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 5) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niepopełnienia przestępstw związanych udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnianych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 6) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie zapoznania się z warunkami przetargu i posiadania własnych sił niezbędnych do terminowej realizacji zamówienia - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 7) pisemne oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z uwagi na niewykonanie lub nienależyte wykonanie z winy Wykonawcy zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 8) Formularz cenowy dla I, II, III, IV części zamówienia. UWAGA. Nieprzedłożenie któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów określonych powyżej, jak i złożenie nieprawdziwych informacji spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i nierozpatrywanie jego oferty. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić między innymi w przypadku: 1) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 2) Zmiany danych teleadresowych; 3) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 5) Zmiany terminu dostawy akcesoriów meblowych i materiałów w uzasadnionych przypadkach. Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.rziszczecin.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin.
Data składania wniosków 04/05/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin wykonywania zamówienia: - CZĘŚĆ I, II, III - 30 dni od daty zawarcia umowy, - CZEŚĆ IV - 60 dni od daty zawarcia umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)