Zakup licencji na potrzeby systemu zabezpieczeń Check Point (zn. spr. DZ.270.82.2016)

Data publikacji 2016-04-26
Data zakończenia 2016-05-06 11:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46833 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485170005, 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na potrzeby systemu zabezpieczeń Check Point. Szczegółowe informacje oraz wymagania przedstawione są w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
Nr domu 21C
Miejscowość Raszyn
Kod Pocztowy 05-090
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 219 61 78
Fax 42 6772546
Internet www.zilp.lasy.gov.pl
Regon 47321576000000
E-mail biuro@zilp.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 01/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oprogramowania Check Point oraz świadczeniu usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point. Wartość zamówienia poświadczającego spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia nie może być mniejsza niż 40.000,00 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany produktów wskazanych w ofercie przetargowej na podstawie której udzielono przedmiotowego zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i/lub Płatnika i nie przekroczą wartości Umowy określonego w § 4. Będą to okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego i/lub Płatnika na eksploatację przedmiotu Umowy, b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa. 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: - zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, 3) zmiany terminu realizacji w przypadku: a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: - wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, - konieczność usunięcia niezawinionych błędów Zamawiającego bądź wprowadzenia koniecznych zmian (usunięcie błędów) w dokumentacji, na podstawie której zostało wszczęte postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, że błędy te mają charakter istotny, tj. zaniechanie ich usunięcia uniemożliwi lub w znaczącym stopniu utrudni prawidłową realizację Umowy; b) zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej, 2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy PZP i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. 3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy: 1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, 2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
Data składania wniosków 06/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)