Dzierżawa drukujących urządzeń wielofunkcyjnych.

Data publikacji 2016-04-29
Data zakończenia 2016-05-09 09:30:00
Instytucja Powiat Pruszkowski
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108998 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798000002, 503230005, 301200006, 302321208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest dzierżawa wraz z usługą pełnego utrzymania ciągłości pracy dzierżawionych drukujących urządzeń wielofunkcyjnych i kompleksową obsługą eksploatacyjną.
Przedmiotowa usługa składa się z następujących czynności:
dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i utrzymania w okresie obowiązywania umowy w siedzibie Zamawiającego drukujących urządzeń wielofunkcyjnych, w tym pierwszej transzy 21 urządzeń oraz kolejnych urządzeń zgodnie z przekazywanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem, będących własnością Wykonawcy, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż rok przed dostarczeniem, zwanych dalej sprzętem, o parametrach zgodnych z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy;
dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i utrzymania w infrastrukturze Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy, kompleksowego zestawu oprogramowania, w tym również licencjonowanego, w ramach centralnego systemu wydruku, zwanego dalej ,,systemem, o parametrach zgodnych z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy;
kompleksowej obsługi serwisowej sprzętu, systemu i wszystkich elementów powiązanych;
zapewniania możliwości rozbudowy sprzętu o dodatkowe 50% zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, o parametrach zgodnych z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy. W związku z powyższym Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia o konieczności rozbudowy sprzętu zapewni jego dostarczenie i wdrożenie;
przeprowadzenia szkoleń dla osób wskazanych przez Zamawiającego:
- kompleksowe szkolenie z obsługi sprzętu w formie e-learningowej lub stacjonarnej
w siedzibie Zamawiającego oraz przygotowanie i dostarczenie kompleksowej instrukcji obsługi w języku polskim w formie elektronicznej - dla dowolnej liczby osób;
- zaawansowane szkolenie z obsługi sprzętu i systemu w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego dla technicznych pracowników Zamawiającego oraz udostępnienie dokumentacji producentów dostarczonych rozwiązań - dla co najmniej 6 osób.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Urządzenie A3 (16 urządzeń w pierwszej transzy):
Drukowanie i kopiowanie laserowe w czerni i kolorze, skanowanie w kolorze
z wysyłaniem dokumentów pocztą elektroniczną (możliwość ustawienia maksymalnego rozmiaru skanowanego załącznika, skanowanie do udziałów na serwerze (poufność prac)), funkcja druku podążającego (poufnego);
Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni) - Nie dłużej niż 12 s;
Jakość druku (w czerni, tryb normalny) - Nie mniej niż 600 x 600 dpi;
Prędkość drukowania (A4, w czerni i kolorze, tryb normalny) - Nie mniej niż 30 str./min;
Druk dwustronny (duplex wbudowany) - Automatyczny;
Standardowe języki drukarki - PostScript 3 (dopuszczona emulacja), PCL 6;
Moduł czytnika karty zbliżeniowej obsługujący standard kart posiadanych przez Zamawiającego - UNIQUE 125 kHz, (umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu i realizowanie funkcji druku podążającego);
Zmniejszanie/powiększanie kopii w zakresie nie mniejszym niż 25-400%;
Wbudowane porty USB 2.0 i 10/100/1000Base-T;
Zainstalowana pamięć - Nie mniej niż 2 GB;
Pojemność dysku twardego - Nie mniej niż 250 GB;
Skaner płaski z szybą, automatyczny podajnik dokumentów;
Rozdzielczość skanowania - Nie mniej niż 600 x 600 dpi;
Maksymalny format skanowania - Nie mniej niż A3;
Podajnik oryginałów - Automatyczny, dwustronny na min 100 kartek;
Skanowanie w kolorze;
Szybkość skanowania przy 600x600 dpi - Nie mniej niż 30 str./min w kolorze;
Format pliku zawierającego zeskanowany obraz - co najmniej: TIFF, JPEG, PDF, PDF - przeszukiwalny, PDF;
Funkcja skanowania: SMB/CIFS, do pliku, do e-mail, do pamięci USB;
Standardowe wymiary nośników, co najmniej: A3, A4, A5;
Gramatura papieru - co najmniej w zakresie 60-200 g/m2;
Pojemność podajników papieru - Nie mniej niż 1000 kartek (80 g/m2);
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 7, Windows 8, Windows 10;
Panel sterowania - Dotykowy wyświetlacz LCD min. 8;
Urządzenie A4 (5 urządzeń w pierwszej transzy):
Drukowanie i kopiowanie laserowe w czerni, skanowanie w kolorze z wysyłaniem dokumentów pocztą elektroniczną (możliwość ustawienia maksymalnego rozmiaru skanowanego załącznika, skanowanie do udziałów na serwerze (poufność prac)), funkcja druku podążającego (poufnego);
Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni) - Nie dłużej niż 10 s;
Jakość druku (w czerni, tryb normalny) - Nie mniej niż 600 x 600 dpi;
Prędkość drukowania (A4, w czerni i kolorze, tryb normalny) - Nie mniej niż 40 str./min;
Druk dwustronny (duplex wbudowany) - Automatyczny;
Standardowe języki drukarki - PostScript 3 (dopuszczona emulacja), PCL 6;
Moduł czytnika karty zbliżeniowej obsługujący standard kart posiadanych przez Zamawiającego - UNIQUE 125 kHz, (umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu i realizowanie funkcji druku podążającego);
Zmniejszanie/powiększanie kopii w zakresie nie mniejszym niż 25-400%;
Wbudowane porty USB 2.0 i 10/100/1000Base-T;
Zainstalowana pamięć - Nie mniej niż 2 GB;
Pojemność dysku twardego - Nie mniej niż 160 GB;
Skaner płaski z szybą, automatyczny podajnik dokumentów;
Rozdzielczość skanowania - Nie mniej niż 600 x 600 dpi;
Maksymalny format skanowania - Nie mniej niż A4;
Podajnik oryginałów - Automatyczny, dwustronny na min 100 kartek;
Skanowanie w kolorze;
Szybkość skanowania przy 600x600 dpi - Nie mniej niż 35 str./min w kolorze;
Format pliku zawierającego zeskanowany obraz - co najmniej: TIFF, JPEG, PDF, PDF - przeszukiwalny, PDF;
Funkcja skanowania: SMB/CIFS, do pliku, do e-mail, do pamięci USB;
Standardowe wymiary nośników, co najmniej: A4, A5;
Gramatura papieru - co najmniej w zakresie 60-200 g/m2;
Pojemność podajników papieru - Nie mniej niż 500 kartek (80 g/m2);
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 7, Windows 8, Windows 10;
Panel sterowania - Dotykowy wyświetlacz LCD min. 7;
Oferowany sprzęt i system:
Sprzęt ma możliwość uruchomienia zadań: wydruku, kopiowania i skanowania dopiero w chwili zalogowania się (autoryzacja użytkownika na podstawie danych z AD) oraz autoryzacji kartą zbliżeniową;
Sprzęt jest wyposażony w panel operacyjny z obsługą w języku polskim;
Sprzęt ma umożliwiać nadawania użytkownikom indywidualnych uprawnień i uprawnienia pobierane są z AD, w którym będą definiowane;
Całość sprzętu pochodzić będzie od jednego producenta;
System zapewnia dla jednej domeny, licencje na co najmniej 300 jednoczesnych użytkowników jak również na co najmniej 50 monitorowanych urządzeń MFP.
System zostanie zainstalowany na platformie sprzętowej Zamawiającego lub dostarczony na własnym serwerze sprzętowym, z zainstalowanym systemem operacyjnym wymaganym dla zapewnienia pełnej funkcjonalności systemu rozliczającego oraz wydruku centralnego. Będzie zawierał wszystkie wymagane do pracy licencje (w tym bazodanowe);
System będzie funkcjonował i umożliwiał zdalne zarządzanie w oparciu o sieć Zamawiającego;
System będzie rejestrował każdego logującego się do urządzenia użytkownika;
Awaria serwera Systemu nie może doprowadzić do zatrzymania pracy na sprzęcie. W każdym przypadku użytkownik może wykonać kopię, skan czy wydruk w tym bezpośredni do portu urządzenia lub też z klucza USB;
System będzie rejestrował ilość wydruków, kopii, skanów na użytkownika w podziale na kolor i mono, format A3 i A4 na urządzeniach wielofunkcyjnych zarządzanych i monitorowanych przez system;
System będzie naliczał tylko wykonane przez sprzęt wydruki/kopie/skany w formatach A4 i A3 na poziomie użytkownika. Wydruki wysłane do kolejki, ale niewydrukowane (np. usunięte z poziomu kolejki lub maszyny), nie są zliczane;
System posiada funkcjonalność wydruku podążającego, umożliwiać odbieranie druku na żądanie w różnych lokalizacjach (piętrach siedziby Zamawiającego);
System umożliwia alternatywne metody autoryzacji poprzez wprowadzenie loginu
i hasła domenowego lub podanie kodu PIN na pulpicie sterującym urządzenia;
System posiada możliwość zarządzania identyfikatorami zbliżeniowymi - ich rejestrację, wyłączanie i kojarzenie z kontami użytkowników w zakresie domeny;
System umożliwia kontrolę kosztów z podziałem na użytkowników, komórki organizacyjne;
System tworzy raporty ilościowe (wydruki/kopie/skany), jak również raporty finansowe na poziomie użytkownika oraz komórki organizacyjnej;
System automatycznie generuje i wysyła raporty pocztą elektroniczną zgodnie
z kalendarzem i jego konfiguracją;
Raporty Systemowe umożliwią podział kosztów na poszczególne funkcje w posiadanym urządzeniu (na przykład: format papieru A3/A4, kopiowanie, drukowanie, mono-kolor, skanowanie, fax, druk USB);
Parametry techniczne i wymagania dotyczące zastosowanej platformy zostały dobrane przez Wykonawcę, adekwatnie do wielkości oferowanego środowiska, ilości urządzeń
i użytkowników (potencjalnie ok 300 użytkowników), tak by zapewnić optymalną wydajność całego Systemu;
Pozostałe wymagania:
Obsługą serwisową objęty jest cały system i cały sprzęt dostarczone przez Wykonawcę
w trakcie trwania umowy;
Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia serwisowe Zamawiającego telefonicznie
i poprzez mail;
Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz świadczenie usług serwisowych odbywać się będzie w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku każdego tygodnia,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, Wykonawca podejmie czynności zmierzające do usunięcia awarii w czasie określonym w ofercie jako Gwarantowany czas usunięcia zgłoszonej awarii od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii, w godzinach,
w których świadczone będą usługi serwisowe;
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostawy materiałów eksploatacyjnych lub konserwacji Urządzeń, nastąpi ona do końca następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Wykonawcę zgłoszenia;
Do obsługi serwisowej należy: wykonywanie bieżącej obsługi na wezwanie Zamawiającego, gwarantującej dobrą jakość kopii oraz zapewnienie ciągłej pracy sprzętu, dokonywanie okresowych konserwacji oraz przeprowadzanie napraw wszystkich elementów objętych umową wraz z wymianą części zamiennych, dostarczanie
i instalowanie wszelkich niezbędnych części i podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru), zagospodarowanie, jako należące do wytwórcy odpadów, wszelkich zużytych części eksploatacyjnych i pojemników po materiałach eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Koszty materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych wszystkich urządzeń ponosi Wykonawca;
Wydruki będą rozliczane według założeń: jednostronne A3 = 2 x A4, dwustronne A4 = 2 x A4;
Miesięczny koszt dzierżawy poszczególnych urządzeń stanowić będzie równowartość łącznego kosztu dzierżawy podzielonego na ilość pełnych miesięcy pozostałych do zakończenia umowy;
Koszt dzierżawy sprzętu uwzględnia całość kosztu systemu;
Wykonawca zobowiązuję się niezwłocznie (tj. maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych) po podpisaniu umowy dostarczyć co najmniej 50% docelowego lub sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas zaproponowany jako Termin dostarczenia pierwszej transzy sprzętu.
Wykonawca zapewni możliwość rozbudowy sprzętu o dodatkowe 50% zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia o konieczności rozbudowy sprzętu zapewni jego dostarczenie i wdrożenie.
Wykonawca musi być autoryzowanym Partnerem sprzedażowym i serwisowym producenta sprzętu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Pruszkowski
Ulica ul. Drzymały 30
Nr domu 30
Miejscowość Pruszków
Kod Pocztowy 05-800
Województwo mazowieckie
Tel 022 7381400
Fax 022 728 92 47
Internet www.powiat.pruszkow.pl
Regon 01326714400000
E-mail m.ciarka@powiat.pruszkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 42
Wadium Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył w ramach co najmniej 2 umów usługi kompleksowej dzierżawy drukujących urządzeń wielofunkcyjnych wraz z utrzymaniem, tożsame z oferowanym rozwiązaniem o wartości minimum 200 000 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Potencjał W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Sytuacja Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy; stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru - załącznik Wykonawcy; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik Wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w odniesieniu do: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany świadczenia na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; 3) zmiany zobowiązania dotyczącego samodzielnego wykonania zamówienia, zmiany podwykonawcy oraz zakresu podwykonywanych prac
Kod kryterium B
Kryt 1p 35
Kryt 2 Cena wydruku 100 stron A4 w odcieniach szarości na urządzeniu A3
Kryt 2p 10
Kryt 3 Cena wydruku 100 stron A4 w kolorze na urządzeniu A3
Kryt 3p 10
Kryt 7 Szybkość wydruku strony A4 w odcieniach szarości na urządzeniu A3
Kryt 7p 10
Kryt 8 Szybkość wydruku strony A4 w kolorze na urządzeniu A3
Kryt 8p 5
Kryt 9 Szybkość skanu strony A4 w kolorze na urządzeniu A3
Kryt 9p 10
Kryt 10 Gwarantowany czas usunięcia awarii
Kryt 10p 10
Kryt 11 Termin dostarczenia pierwszej transzy sprzętu
Kryt 11p 5
Adres strony internetowej siwz bip.powiat.pruszkow.pl
Adres uzyskania siwz 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro I, pok. nr 105
Data składania wniosków 09/05/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 318 (wejście A)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kryt 4 Cena wydruku 100 stron A4 w odcieniach szarości na urządzeniu A4
Kryt 4p 5
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)