KONSERWACJA I SERWISOWANIE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH

Data publikacji 2016-04-29
Data zakończenia 2016-05-10 11:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48149 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311220007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (serwisowanie) agregatów prądotwórczych wraz z zespołami automatyki zamontowanych w obiektach administrowanych przez 31 BLT Poznań - Krzesiny, a zlokalizowanych w miejscowościach: Poznań, Kiekrz, Borówiec k/Poznania, Leszno, Śrem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji oraz ich lokalizację zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (serwisowanie) agregatów prądotwórczych wraz z zespołami automatyki zamontowanych w obiektach administrowanych przez 31 BLT Poznań - Krzesiny, a zlokalizowanych w miejscowościach: Poznań, Kiekrz, Borówiec k/Poznania, Leszno, Śrem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz urządzeń podlegających konserwacji oraz ich lokalizację zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (serwisowanie) agregatów prądotwórczych wraz z zespołami automatyki zamontowanych w obiektach administrowanych przez 31 BLT Poznań - Krzesiny, a zlokalizowanych w miejscowościach: Poznań, Kiekrz, Borówiec k/Poznania, Leszno, Śrem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji oraz ich lokalizację zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (serwisowanie) agregatów prądotwórczych wraz z zespołami automatyki zamontowanych w obiektach administrowanych przez 31 BLT Poznań - Krzesiny, a zlokalizowanych w miejscowościach: Poznań, Kiekrz, Borówiec k/Poznania, Leszno, Śrem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji oraz ich lokalizację zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ulica Ul. Silniki 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-325
Województwo wielkopolskie
Tel 261 548 500
Fax 261 548 555
Internet www.31blt.wp.mil.pl
Regon 63243177100000
E-mail 31blt.przetargi@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka wojskowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2017
Zaliczka Nie
Zdolne Osoby wykonujące usługę muszą posiadać świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. (Dz.U nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami ) serii E w zakresie obsługi, konserwacji i prac kontrolno - pomiarowych dla urządzeń wymienionych w Grupie I pkt. 2, 4 i 10 oraz serii D dla urządzeń wymienionych w Grupie 1 pkt. 2, 4 i 10
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość wprowadzenia aneksem zmian w następujących przypadkach: w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: gdy zmiana wynika z uzasadnionego wniosku Użytkownika obiektu, który w uzasadnionych przypadkach zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu, jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes sił zbrojnych RP; zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania, lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy; zgodnie z art. 142 ust.5 ustawy Pzp zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy - w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian spowodowana jest: zmianą stawki podatku od towarów i usług, pod warunkiem, iż Strona wykaże że zmiana stawki podatku od towarów i usług realnie zwiększyła zmniejszyła koszty Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług złożyć pisemny wniosek, w którym musi wykazać udowodnić rzeczywisty wpływ zmiany stawki podatku na zwiększenie zmniejszenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą stawki podatku od towarów i usług a wzrostem zmniejszeniem kosztów realizacji Umowy. Strona w terminie 10 dni roboczych od dnia złożenia wniosku ocenia czy druga strona umowy wykazała rzeczywisty wpływ zmian na wzrost zmniejszenie kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do prowadzenia rozmów w zakresie zwiększenia zmniejszenia wynagrodzenia umownego brutto, przy czym wynagrodzenie umowne netto pozostanie bez zmian. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część prac wykonywaną po terminie wprowadzenia zmiany ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę pod warunkiem, że zmiana ta skutkować będzie zwiększeniem zmniejszeniem kosztów po stronie Wykonawcy związanych z realizacją Umowy. W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę wysokości wynagrodzenia w terminie 30 dni od zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia może złożyć pisemny wniosek, w którym musi wykazać udowodnić rzeczywisty wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia na zwiększenie zmniejszenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia a wzrostem zmniejszeniem kosztów realizacji Umowy. Strona, do której został złożony wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia w terminie 10 dni roboczych od dnia złożenia wniosku ocenia czy został wykazany rzeczywisty wpływ zmiany na wzrost zmniejszenie kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do prowadzenia rozmów w zakresie ewentualnej zmiany wysokości wynagrodzenia umownego brutto; zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania udowodnienia przez Stronę wnioskującą rzeczywistego wpływu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie zmniejszenie kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę wysokości wynagrodzenia ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany złożyć pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie zmniejszenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą zasad przyznawania a wzrostem zmniejszeniem kosztów realizacji Umowy. Strona w terminie 10 dni roboczych od dnia złożenia wniosku ocenia czy wykazano rzeczywisty wpływ zmian w zakresie podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym lub zmian wysokości składek na wzrost zmniejszenie kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do prowadzenia rozmów w zakresie ewentualnej zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego brutto. Umowę przyjmuje się za wykonaną w dacie odbioru, po podpisaniu ostatecznego protokołu odbioru przez Strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Czas dojazdu awaryjnego
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.31blt.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Data składania wniosków 10/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, Kancelaria Jawna - pokój nr 3,10a
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży zabezpieczenia należytego wykonania umowy w ustalonym terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy z jego winy z zachowaniem prawa do dochodzenia odszkodowania -zabezpieczenie wniesione w formie pieniądza musi w dniu podpisania umowy znajdować się na koncie Zamawiającego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania umowy i uznanie jej przez Zamawiającego za należycie wykonaną. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy: NBP Oddz. Okręgowy Poznań 30 1010 1469 0048 0613 9120 1000. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)