Dostawa bielizny pościelowej - 3 zadania.

Data publikacji 2016-04-29
Data zakończenia 2016-05-10 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48269 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395120004, 395111008, 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny pościelowej wyspecyfikowanej w niżej wymienionych 5 zadaniach:

Zadanie 1 - Dostawa pościeli szpitalnej
Zadanie 2 - Dostawa koców
Zadanie 3 - Dostawa pidżam dla dzieci

3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
39 51 20 00-4- bielizna pościelowa
39 51 11 00-8- koce
39 51 80 00-6- bielizna szpitalna

3.3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają Załączniki nr 1-3 do SIWZ.
3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
3.6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę.
3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Opis

Zadanie 1 - Dostawa pościeli szpitalnej.
1. Poszewka na poduszkę 70x80 cm
szt. 498;
2. Poszwa na koc 160x210 cm
szt. 467;
Poszwa na koc 100x140 cm
szt. 20;
3. Podkład 160x90 cm
szt. 303;
4. Prześcieradło 160x250
szt. 638;
Prześcieradło 140x180
szt. 20;Zadanie 2 - Dostawa koców:
1. Koc 160/200-210 cm szt. 160;Zadanie 3 - Dostawa pidżam dla dzieci:
1. Pidżama dla dzieci rozm.: 110 cm szt. 2;
rozm. 116 cm szt. 2;
rozm. 122 cm szt. 2;
rozm. 134 cm szt. 2;
rozm. 145 cm szt. 2;
rozm. 152 cm szt. 2;
rozm. 164 cm szt. 2;
rozm. 175 cm szt. 2;
rozm. 182 cm szt. 2;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Ulica ul. Biernackiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-089
Województwo lubelskie
Tel 81 740 86 14
Fax 81 740 39 34
Internet www.janbozy.lublin.pl
Regon 43099240200000
E-mail zamowienia@spszw.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit a). SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit b). SIWZ
Potencjał Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit c). SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit c). SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit d). SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające I. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Zad.. nr 1-3, zawiera zał. nr 1-3 do SIWZ, zawierający zestawienie parametrów granicznych przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań granicznych opisanych w zestawieniu parametrów granicznych, określonych w Załączniku nr 1-3 do SIWZ . II. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia nw. dokumentów: 9.2. Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, określone w Załączniku nr 1-3 do SIWZ, z zaznaczeniem właściwej kolumny TAK lub NIE dla każdego z parametrów. 9.3. Kartę techniczną tkaniny wystawioną przez producenta tkaniny, potwierdzającą gramaturę i skład chemiczny lub inny równoważny dokumenty wydany przez producenta tkaniny z której będzie wykonany przedmiot zamówienia zawierający wymagane dane. Oferty z produktami nie spełniającymi wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. Odrzucenie oferty spowoduje również podanie sprzecznych opisów z dokumentami dołączonymi do oferty lub złożonymi na wezwanie Zamawiającego. Nie złożenie dokumentów/druków określonych w pkt. 9.2-9.3, skutkować będzie odrzuceniem oferty, po wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku przekształceń, przejęć, itd.) b) zmiany stawki podatku VAT poprzez podpisanie stosownego aneksu , z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostaw cząstkowych
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.janbozy.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 14.
Data składania wniosków 10/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 ( w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)