Modernizacja Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu

Data publikacji 2016-04-29
Data zakończenia 2016-05-30 10:00:00
Instytucja Termy Maltańskie Sp. z o. o.
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy baz danych,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48483 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 722125176, 725900007, 722630006, 480000008, 486100007, 503123008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (dalej jako ESOK) w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu, polegająca na:
1)dostawie oprogramowania,
2)dostawie platformy sprzętowej,
3)dostawie dokumentacji (dla użytkownika i administratora),
4)udzieleniu licencji i dostarczeniu licencji na oprogramowanie i dokumentację,
5)instalacji oprogramowania,
6)wykonania pełnej, dostosowanej do wymagań Zamawiającego, konfiguracji dostarczanego oprogramowania,
7)wdrożenia ESOK, to jest uruchomienia i przekazania ESOK do korzystania Zamawiającemu,
8)sporządzenia koncepcji współpracy ESOK z innymi modułami programów komputerowych posiadanych przez Zamawiającego, co najmniej takimi jak: System Zarządzania Sage ERP: moduł Finanse i Księgowość, moduł Środki Trwałe oraz moduł Kadry i Płace, System SYMFONIA, moduł Handel, system parkingowy oraz system kontroli dostępu,
9)przeprowadzenia szkoleń dotyczących ESOK,
10)zapewnienia opieki powdrożeniowej i świadczenia serwisu powdrożeniowego ESOK,
11)udzielenia rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Termy Maltańskie Sp. z o. o.
Ulica ul. Termalna 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-028
Województwo wielkopolskie
Tel 61 222 61 01
Fax 61 222 61 57
Internet termymaltanskie.com.pl
Regon 63435575500000
E-mail irena.piotrowicz@terenymaltanskie.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/09/2016
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w rozdziale I SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia
Wiedza Wykonawca spełni warunek w sytuacji, gdy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje w przypadku zamówień ciągłych, co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu nowego elektronicznego systemu obsługi klienta lub modernizacji istniejącego systemu o wartości co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) brutto za każde zamówienie - ocena na podstawie załączonego wykazu zamówień (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia
Zdolne Wykonawca spełni warunek w sytuacji, gdy wykaże, że dysponuje co najmniej: a)1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika projektu, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowania zespołem ludzkim, odpowiedzialnym za proces opracowania i wdrożenia elektronicznego systemu obsługi klientów; b)1 osobą posiadającą doświadczenie projektowania programów w zakresie pokrywającym się z Przedmiotem Zamówienia, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem; c)2 osobami przewidzianymi do wdrażania opracowanych programów i systemu ESOK z co najmniej 3-letnim doświadczeniem, w zakresie pokrywającym się z Przedmiotem Zamówienia; d)2 osobami przewidzianymi do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi zaproponowanych rozwiązań w zmodernizowanym ESOK, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w zakresie pokrywającym się z Przedmiotem Zamówienia; e)1 osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie sprawowania funkcji administratora elektronicznego systemu obsługi klientów, f)1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji serwisanta dostępnego 24 godziny na dobę , posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie serwisowania elektronicznego systemu obsługi klientów. -Ocena na podstawie wykazu osób, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, w którym to załączniku zawarte jest oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień
Sytuacja Wykonawca spełni warunek w sytuacji, gdy wykaże, że: a)posiada aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia. b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 380 000,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia: 1)w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy (sytuacja ekonomiczno-finansowa) - dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 9-11 Rozporządzenia i określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ; 2)dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym, części zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazwy podwykonawców, na zasoby których powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy i niniejszej SIWZ w Rozdziale V, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 3.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, zgodnie z postanowieniami art. 44 Ustawy, wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), a także dokumenty, jakich żąda Zamawiający dla potwierdzenia spełniania tych warunków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych Wykonawców, którzy spełniają postawione warunki np.: Jeżeli wykonawca A spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy, a wykonawca B spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 3 i 4 Ustawy to złożenie podpisów przez tych Wykonawców pod jednym oświadczeniem będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (data, czytelny podpis lub parafka i pieczęć imienna). Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający żądał będzie przedstawienia oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym składać należy wraz z tłumaczeniem na język polski. Za treść tłumaczenia odpowiada Wykonawca. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6.Dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a tiret pierwsze i trzecie, lit. b oraz pkt 2 Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - w przypadku oświadczenia, dotyczącego likwidacji i upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed terminem składania ofert (przepis § 4 ust. 2 Rozporządzenia stosuje się odpowiednio). 8.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 9.W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego np. konsorcja, spółki cywilne), oferta spełniać musi następujące wymagania: a)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, b)warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy muszą spełniać razem, c)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika/Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być udzielone łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (jeden dokument podpisany przez wszystkich wykonawców) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu wykonawców składających ofertę wspólną). e)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców występujących wspólnie. 10.Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji, czy wybór oferty będzie lub nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Stosowne oświadczenie znajduje się w we wzorze formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień Umowy w przypadkach przewidzianych niniejszą Umową, a w szczególności w przypadkach i na warunkach: 1)w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT w stosunku do stawek obowiązujących w dacie podpisania Umowy, Wykonawca ma prawo zmiany stawki VAT do wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury, wyłącznie dla płatności powstałych po wejściu w życie przepisów ustawowych zmieniających wysokość podatku VAT - w zakresie wynikającym ze zmienionych przepisów prawa, 2)w przypadku wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach - w zakresie wynikającym z wystąpienia przypadku siły wyższej, 3)w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia, których nie można było wcześniej przewidzieć - w zakresie wynikającym z wprowadzonych zmian, 4)w przypadku działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron - w zakresie wynikającym z takiego zachowania osób trzecich, 5)w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian terminów realizacji Przedmiotu Zamówienia w zależności od uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć - w zakresie wynikającym z wystąpienia takich potrzeb, 6)w przypadku propozycji Wykonawcy obniżenia wysokości wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 Umowy, gdyby okazało się, że Wykonawcy udało się obniżyć koszty realizacji Przedmiotu Zamówienia - w zakresie wynikającym z wprowadzonych zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Rozszerzenie - wydłużenie okresu - świadczenia opieki powdrożeniowej ESOK
Kryt 2p 10
Kryt 3 Rozszerzenie - wydłużenie okresu - świadczenia serwisu powdrożeniowego ESOK
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.termymaltanskie.com.pl
Adres uzyskania siwz Termy Maltańskie Sp. z o.o. ul. Termalna 1; 61-028 Poznań
Data składania wniosków 30/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu (61-028), przy ul. Termalnej 1. Miejscem złożenia ofert jest Sekretariat Zamawiającego - I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania tj. w dniu 30.05.2016r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu (61-028), przy ul. Termalnej 1, sala konferencyjna (Termalna) - I piętro
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)