Zakup i dostawa oprogramowania do kontroli MLC, oprogramowania do kontroli izocentrum radiologicznego, markera (fantomu) do kontroli izocentrum radiologicznego. Nr sprawy AZP 241-61/16

Data publikacji 2016-05-06
Data zakończenia 2016-05-18 10:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112652 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485170005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania do kontroli MLC, oprogramowania do kontroli izocentrum radiologicznego, markera (fantomu) do kontroli izocentrum Radiologicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Ulica ul. Artwińskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-734
Województwo świętokrzyskie
Tel (041) 3674280
Fax (041) 36 74 071
Internet www.onkol.kielce.pl
Regon 00126323300000
E-mail sco@onkol.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) /CE/. W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie. 2. Katalogi i foldery proponowanego przedmiotu zamówienia producenta /w j. polskim lub angielskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry - pogrupowane i oznaczone. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Druk Oferta - zał. nr 1 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ. 5. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ. 6. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 75
Kryt 2 Ocena techniczna
Kryt 2p 15
Kryt 3 Termin gwarancji
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip2.onkol.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 202/, 25-734 Kielce
Data składania wniosków 18/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający może powierzyć części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)