Dostawa wraz z montażem mebli do budynku Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej

Data publikacji 2016-05-13
Data zakończenia 2016-05-25 11:00:00
Instytucja Urząd do Spraw Cudzoziemców
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120734 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 331920002, 391500008, 391100006, 391120000, 391132009, 391131008, 391211007, 391210006, 391212008, 391432101, 391130007, 391136003, 391413005, 391360004, 391411003, 391431100, 391560000, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli typowych, biurowych i medycznych, w tym mebli do wykonania na wymiar (zabudów stolarskich), a także montaż dostarczonego przez Zamawiającego sprzętu AGD do zabudów, w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
a)załącznik nr 1a - Opis przedmiotu do zadania częściowego nr 1. UWAGA! Wszystkie zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia i rysunki mają jedynie charakter poglądowy. Nie służą wskazaniu konkretnego produktu. Podstawą oceny zgodności oferowanego produktu będzie opis słowny. Zdjęcia i rysunki należy traktować pomocniczo jako przybliżenie przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz. b)załącznik nr 1b - Rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 1, c)załącznik nr 1c - Opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 2, d)załącznik nr 1d - Projekt zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego w Białej Podlaskiej dotyczący zadania częściowego nr 2. Dokument sporządzony w lutym 2016 r. przez AREA PROJEKT ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, e)załącznik nr 1e - Opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 3, f)załącznik nr 1f - Rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 3 (projekt technologii medycznej),
g)załącznik nr 1g - dokument Wizualizacje zabudów stolarskich do projektu zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego w Białej Podlaskiej, zawierający wizualizacje wybranych pomieszczeń w budynku Filtra Epidemiologicznego celem przybliżenia koncepcji aranżacji wnętrz. Niniejszy załącznik ma jedynie charakter pomocniczy. Meble przedstawione na dołączonej do SIWZ wizualizacji w zakresie zadania częściowego nr 1 nie służą wskazaniu konkretnego produktu, ale mają za zadanie przybliżenie wykonawcy przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz. Dokument sporządzony we wrześniu 2015 r. przez AREA PROJEKT, ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli typowych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1a i nr 1b do SIWZ. Wszystkie zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia i rysunki mają jedynie charakter poglądowy. Nie służą wskazaniu konkretnego produktu. Podstawą oceny zgodności oferowanego produktu będzie opis słowny. Zdjęcia i rysunki należy traktować pomocniczo jako przybliżenie przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz.Przedmiotem zmówienia jest dostawa mebli wykonanych na wymiar wraz z ich montażem a także montaż dostarczonego przez Zamawiającego sprzętu AGD do zabudów, w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1c oraz 1d do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1e i nr 1f do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd do Spraw Cudzoziemców
Ulica Koszykowa 16
Nr domu 16
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-564
Województwo mazowieckie
Tel 022 6270680
Fax 022 8454980, 6014339
Internet www.uric.gov.pl
Regon 01731501200000
E-mail BDG@uric.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 120
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw mebli (typowych), o wartości każdej dostaw nie mniejszej niż 115 000,00 PLN brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych/wykonywanych w ramach jednej umowy; w przypadku wykazania dostawy wykonywanej, należy wykazać wartość zrealizowanej części w ramach jednej umowy); b) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw mebli wykonanych na wymiar (zabudów stolarskich) wraz z ich montażem, o wartości każdej dostaw nie mniejszej niż 110 000,00 PLN brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych/ wykonywanych w ramach jednej umowy; w przypadku wykazania dostawy wykonywanej, należy wykazać wartość zrealizowanej części w ramach jednej umowy); c) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 3 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw mebli medycznych, o wartości każdej dostaw nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych/wykonywanych w ramach jednej umowy; w przypadku wykazania dostawy wykonywanej, należy wykazać wartość zrealizowanej części w ramach jednej umowy). UWAGA: W przypadku ubiegania się o realizację dwóch lub trzech części zamówienia Wykonawca musi przedstawić wykaz dostaw oddzielnie dla każdej z części.
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca składający ofertę w zadaniach częściowych nr 1 lub nr 3 jest zobowiązany załączyć do oferty fotografię dla każdego oferowanego produktu, który ma zostać dostarczony w ramach danej części zamówienia, z wyraźnym wskazaniem mebla, którego zdjęcie dotyczy. Fotografie muszą być wykonane w kolorze i w rozmiarze pozwalającym dostrzec i zweryfikować szczegóły. Z każdej dołączonej do oferty fotografii mebli musi jednoznacznie wynikać, którego mebla wskazanego w załącznikach nr 1a i 1e do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 1 i nr 3) fotografia ta dotyczy. Fotografii nie trzeba załączać w przypadku mebli oferowanych w ramach zadania częściowego nr 2.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadkach gdy: a) zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy z przyczyn dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron Umowy np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp., b) zostanie przesunięty termin wydatkowania przez Zamawiającego środków finansowych ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; c) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiany parametrów technicznych dostarczanych mebli, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ wersje mebli z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż meble muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu, 3) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno - organizacyjnej Wykonawcy, 4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zmiany w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Pozostałe możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte w projekcie umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.udsc.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16 00-564 Warszawa.
Data składania wniosków 25/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. TABOROWA 33 02-699 Warszawa.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest realizowane w ramach projektu KIK/02 Budowa filtra epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej, który jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)