Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku.
CPV 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne:
Część nr 1. Filet z kurczaka - schłodzony - CPV 15112000-6, w ilości 900 kg,
Część nr 2. Kaszanka - CPV 15131134-3, w ilości 1800 kg,
Część nr 3. Kiełbasa biała parzona - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg,
Część nr 4. Kiełbasa boczkowa - CPV 15131130-5, w ilości 2000 kg,
Część nr 5. Kiełbasa krakowska drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131130-5, w ilości 800 kg,
Część nr 6. Kiełbasa mortadela wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg,
Część nr 7. Kiełbasa parówkowa CPV - 15131130-5, w ilości 2000 kg,
Część nr 8. Kiełbasa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 3000 kg,
Część nr 9. Kiełbasa zwyczajna - CPV 15131130-5, w ilości 3400 kg,
Część nr 10. Kiełbaski wiedeńskie drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 2000 kg,
Część nr 11. Łopatka wieprzowa bez kości - CPV 15113000-3, w ilości 1300 kg,
Część nr 12. Metka cebulowa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 500 kg,
Część nr 13. Mięso wieprzowe mielone - CPV 15113000-3, w ilości 2800 kg,
Część nr 14. Podgardle wędzone - CPV 15131400-9, w ilości 2800 kg,
Część nr 15. Polędwica drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 800 kg,
Część nr 16. Polędwica z indyka (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg,
Część nr 17. Salceson wieprzowy - CPV 15131400-9, w ilości 1300 kg,
Część nr 18. Serdelki drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 1200 kg,
Część nr 19. Skrzydełka drobiowe - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 500 kg,
Część nr 20. Słonina wieprzowa - CPV 15131400-9, w ilości 300 kg,
Część nr 21. Smalec - CPV 15412100-0, w ilości 2100 kg,
Część nr 22. Szynka drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg,
Część nr 23. Udko z kurczaka - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 3600 kg,
Część nr 24. Wątroba drobiowa - CPV 15114000-0, w ilości 1200 kg.
1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.).
2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie
przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia
i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu
umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie
w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie
z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy
przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić
będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej
poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do
20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania
umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi
nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie.
5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym
fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru.
Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub
w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co
najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane minimum 2 razy w tygodniu, od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego.
W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu
telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).
7. Cechy dyskwalifikujące:
-mięso i podroby - zawartość tłuszczu większa niż 20 % w przypadku mięsa, obce posmaki,
zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa;
-wędliny - obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu
i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wycieki farszu, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z
chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich
pozostałości, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki wędlin itp.
8. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich
Normach.
IV. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 16.07.2016 do 15.07.2017 r. |