Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowa w msc Garbatka-Letnisko wraz z budowa oświetlenia ulicznego

Data publikacji 2016-05-19
Data zakończenia 2016-06-16 10:00:00
Instytucja Gmina Garbatka-Letnisko
Miejscowość Garbatka-Letnisko
Województwo mazowieckie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128058 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451000008, 452332238, 452331000, 452330009, 451112914, 452314009, 453143107, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowa w msc GarbatkaLetnisko wraz z budową oświetlenia ulicznego
w skład której wchodzi1Przebudowa ul. Kolejowej odcinek łączący ul.Kolejową i Fabryczną o dł ok 269,28 mb. Zadanie obejmuje wykonanie nowej konstnawierzchni jezdni wraz z krawężnikiem, chodnikiem oraz zjazdami z wykorzystaniem części istniejącej jezdni drogi wewnętrznej jako podbudowyjezdnia z betonu i bloczków betonowych Wykonanie odwodnienia poprzez spadki podłużne i poprzeczne na przylegający teren. Zamówienie obejmuje również wykonanie nowej organizacji ruchu uwzgledniającej min przejścia dla pieszych w tym na drodze powiatowej oraz uzupełnienie i pielęgnację zieleni w pasie drogowym, posadowienie elementów małej architektury12Budowa, przebudowa linii nn oświetlenia ulicznego, demontaż istniejących słupów i przewodów 13Remont odcinka drogi gminnej ulicy Fabrycznej. Przebudowa obejmuje min. odtworzenie odbudowy na dł 28 mb przy skrzyżowaniu z ul. Kolejow, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na istniejącej nawierzchni dla ruchu KR4, odbudowę budowę chodnika na dojściu dla pieszych. Przebudowa obejmuje również min odtworzenie odbudowy ul. Jaworskiego na odcinku o dł 20 mbjezdnia szerokości 600 m i 500 m nawierzchnia bitumiczna, chodnik szer5m. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarach robót na remont odcinka drogi gminnej ul. Fabryczna.2Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym branża drogowa elektryczna przedmiarami robót branża drogowa tj. na przebudowę drogi gminnej łączącej u. Kolejową z ulicą Fabryczną oraz remont odcinka drogi gminnej ul. Fabrycznej, branża elektryczna Projektem stałej organizacji ruchu, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót branża drogowa i elektryczna warunkami technicznymi stanowiącymi integralną część SIWZ.
3 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizytacji realizacji przedmiotu zamówienia, która ma na celu uzyskanie dodatkowych informacji potrzebnych do opracowania oferty i jej prawidłowej wyceny. Cena ofert musi zawierać wszelkie prace konieczne do wykonania przedmiotu umowy jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia Wizje w terenie wykonawca dokonuje na własny koszt.
4 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami przepisami i normatywami.
5 Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6 Wykonawca oświadcz, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia.
7. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekaiobowiązkówwynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawcó, niezbędnerealizacjiprzedmiotuumowy8Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy9 O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień10 Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem.11. wykonania i uzgodnienia we własnym zakresie i na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy i dokonania oznakowania w zakresie niezbędnym do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia.2. montażu na swój koszt słupów do znaków drogowych, mocowania tablic znaków drogowych - zgodnie z projektem organizacji ruchu.
13. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty ujęte w projektach budowlanychbranża drogowa, sanitarna i elektryczna, Projekcie technicznym wymiana nawierzchni żwirowej na kostkę brukową, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót łącznie, warunkach technicznych14.Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. Po wykonaniu robót na terenie danej nieruchomości, Wykonawca uzyska od właściciela nieruchomości oświadczenie, że teren został przywrócony do stanu pierwotnego.15. O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe, właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub na których będą prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe, w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszt nadzoru właścicieli lub sieci według uzgodnień.
16 W trakcie realizacji zadania Wykonawca:a Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami,bDokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy,c Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru,d Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich,e Zapewni obsługę geodezyjną na własny koszt. f Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót.g Sporządzi dokumentację geodezyjną powykonawczą, która w 2 egz. zostanie przekazana Zamawiającemu.17. Wymagany minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia tj. na wszystkie wykonane roboty, zabudowane materiały i urządzeniawynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.19.Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązaniamateriały, urządzenia będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały wymagane normy. Obowiązek jednoznacznego wykazania ich równoważności, w stosunku do przyjętych w założeniach projektowych, spoczywa na Wykonawcy, zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Garbatka-Letnisko
Ulica ul. Skrzyńskich 1
Nr domu 1
Miejscowość Garbatka-Letnisko
Kod Pocztowy 26-930
Województwo mazowieckie
Tel 48 6210194, 6210163 w. 22
Fax 48 6210054
Internet www.garbatkaletnisko.pl
Regon 00053193800000
E-mail agnieszkaserafin@garbatkaletnisko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium Zamawiający wymaga wadium w kwocie 10000,00 słownie dziesięć tysięcy złotych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków (zał. Nr 2), o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a);
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: b.1 co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 190.000,00 zł brutto słownie zł: sto dziewięćdziesiąt tysięcy 00100 polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi publicznej o nawierzchni z betonu asfaltowego lub kostki brukowej zrealizowaną w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną; Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zał. Nr 2, o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że: c.1. dysponuje co najmniej:jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierownika robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zał. Nr 2, o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty adowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII siwz. bwykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfikacji tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: b.1 jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.2 w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, b. jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, b.4 jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał cpełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza dpełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.2Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób opisany w rozdz. XV pkt 1 lit. i, k siwz
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.garbatkaletnisko.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Garbatka Letnisko, ul. skrzyńskich1 , 26-930 Garbatka Letnisko
Data składania wniosków 16/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Garbatka Letnisko, ul. skrzyńskich1 , 26-930 Garbatka Letnisko, pokój nr 15 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)