Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Data publikacji 2016-05-19
Data zakończenia 2016-05-30 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55719 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 154110002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Kod CPV
15 80 00 00 - 6 różne produkty spożywcze
15 41 10 00 - 2 oleje zwierzęce lub roślinne
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
2.Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a do specyfikacji - pakiet asortymentowo-cenowy.
3.Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
5.Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki:
1)Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a.
2)I Wydział Pracy Środowiskowej ul. Tybury 16
3)II Wydział Pracy Środowiskowej ul. Grota - Roweckiego 30
4)III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5
5)Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28
6)Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16
7)Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2
8)Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47
9)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29
10)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6
11)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18
12)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19
13)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30
14)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36
15)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17
16)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26
17)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37
18)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37
19)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69
20)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205
21)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52
22)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4
23)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10
24)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a
25)Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a
26)Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a
27)Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7
6.Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, trzy razy w tygodniu tj. poniedziałki, środy, piątki, w godzinach od 7.00 do 12.00.
7.Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami.
8.Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub adresu email lub telefonicznie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
9.Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia:
1)każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2)każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP;
3)na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi,
10.Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku:
1)stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu;
2)dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony;
3)dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym;
4)dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem.
11.Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane:
1)nazwę środka spożywczego,
2)datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
3)dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego,
4)dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy,
5)zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
6)warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
7)oznaczenie partii produkcji,
8)klasę jakości handlowej;
12.Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań:
1)pojemniki czyste,
2)bez obcych zapachów,
3)powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu,
4)artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu.
13.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
14.Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia;
2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
3)Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia,
4)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym;
5)określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
15.W razie stwierdzenia wad lub braków podczas przyjęcia dostawy, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy.
16.W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę.
17.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji.
18.W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem.
19.Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca.
20.Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę.
21.Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów.
22.Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np: W-Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
23.Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w pakiecie asortymentowo-cenowym przez Wykonawcę.
24.Płatność za dostarczone artykuły odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
25.Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
26.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
27.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów wskazaną w pkt. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców w imieniu swoim i pozostałych Wykonawców. 8.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 9.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 1)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy 3)wykonywaniu zamówienia, 4)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 5)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu 6)zamówienia, 11.Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 14. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienie Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. f)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź
Data składania wniosków 30/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź Sekretariat p. 306, III p.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)