CZĘŚĆ I Wykonanie projektu aranżacji w meble biurowe i wyposażenie (sprzęt AGD, sejf) pomieszczeń biurowych oraz dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do pomieszczeń biurowych w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie CZĘŚĆ II Dostawa i montaż mebli wypoczynkowych do pomieszczeń biurowych w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie

Data publikacji 2016-05-24
Data zakończenia 2016-06-03 11:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57983 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391200009, 391100006, 712200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
W zakresie Części I - Wykonanie dokumentacji projektowej (przygotowanie rysunków technicznych z wymiarami, opisu technicznego materiałów, projektu wykonawczego) i aranżacji (przygotowanie wizualizacji pomieszczeń 3D wraz z wyposażeniem) w meble biurowe i wyposażenie (sprzęt AGD, sejf) wraz z dostawą i montażem mebli biurowych i wyposażenia do pomieszczeń biurowych w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie;
W zakresie Części II - Dostawa i montaż mebli wypoczynkowych (kanapy, fotele) do pomieszczeń biurowych w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie.

Opis

Przedmiotem zamówienia wykonanie dokumentacji projektowej (przygotowanie rysunków technicznych z wymiarami, opisu technicznego materiałów, projektu wykonawczego) i aranżacji (przygotowanie wizualizacji pomieszczeń 3D wraz z wyposażeniem) w meble biurowe i wyposażenie (sprzęt AGD, sejf) wraz z dostawą i montażem mebli biurowych i wyposażenia do pomieszczeń biurowych w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wypoczynkowych (kanapy, fotele) do pomieszczeń biurowych w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o.
Ulica ul. Rostafińskich 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-593
Województwo mazowieckie
Tel 22 848 66 70
Fax 22 848 66 71
Regon 01024668000000
E-mail a.maszynkiewicz@mpri.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP
Rodzaj zam inny Podmiot o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) Część II - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 02.07.2016 r. Termin wniesienia wadium upływa dnia 03.06.2016 r. godz. 11:00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.: dla Części I co najmniej trzech dostaw obejmujących swoim zakresem wykonanie projektu aranżacji w meble biurowe (np. biurka, komody, szafy, witryny, stoły, krzesła) i wyposażenie (sprzęt AGD, sejf) pomieszczeń biurowych oraz dostawę i montaż mebli biurowych (np. biurek, komód, szaf, witryn, stołów, krzeseł) i wyposażenia (sprzętu AGD, sejfu) w pomieszczeniach biurowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 25 000,00 PLN (brutto) każda. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. dla Części II co najmniej trzech dostaw obejmujących swoim zakresem dostawę i montaż mebli wypoczynkowych (np. kanap i foteli) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 10 000,00 PLN (brutto) każda. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Potencjał Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Nie dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji: a) nieterminowego udostępnienia pomieszczeń przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu Umowy; termin wykonania przedmiotu Umowy zostanie przesunięty o ilość dni opóźnienia w przekazaniu placu budowy, b) wystąpienia siły wyższej, przez pojęcie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne niezależne od woli Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie Umowy, którego zaistnienie oraz skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy przy zachowaniu należytej staranności; termin wykonania przedmiotu Umowy zostanie przesunięty o ilość dni opóźnienia spowodowanego siłą wyższą.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 20
Kryt 3 Gwarancja
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.mpri.pl
Adres uzyskania siwz Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o., 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 27, budynek B, parter, Biuro Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 03/06/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o., 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 27, budynek B, parter, Biuro Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)