Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016

Data publikacji 2016-06-17
Data zakończenia 2016-07-05 11:00:00
Instytucja Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91563 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302313000, 302131006, 302321108, 301251105, 302340008, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016:
Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6)
Komputer przenośny nr 1 - 3 szt., Komputer przenośny nr 2 - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 - 1 szt., Komputer przenośny nr 4 - 4 szt., Komputer przenośny nr 5 - 2 szt. ,Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 - 1 szt.,Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3, 4 - 3 szt., Zestaw: oryginalny adapter z portami VGA oraz Ethernet RJ45 + oryginalny zasilacz do komputera przenośnego nr 1 - 2 szt.
Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5)
Komputer 1 - 2 szt., Komputer 2 - 1 szt., Komputer 3 - 1 szt.
Część III AiO
Komputer AiO 23cale - 1 szt.
Część IV Monitory (CPV 30231300-0)
Monitor nr 1 - 2 szt., Monitor nr 2 - 2 szt.,
Część V Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5)
Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe - 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 (czarny + 3 kolory) - 1 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa - 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa - 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 - 1 szt.
Część VI Skanery (CPV 30216110-0)
Skaner biurowy - 1 szt.
Część VII Dyski przenośne (CPV 30234000-8)
Dysk przenośny 1 TB - 1 szt., Dysk przenośny 2 TB - 2 szt., Dysk przenośny 3 TB - 11 szt.
Część VIII Pendrive (CPV 30234000-8)
Pendrive 32 GB - 20 szt., Pendrive 64 GB - 22 szt., Pendrive 128 GB - 5 szt., Pendrive256 GB - 1 szt.

Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II, część III, część IV, część V (drukarki), część VI niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Opis

Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6)
Komputer przenośny nr 1 - 3 szt., Komputer przenośny nr 2 - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 - 1 szt., Komputer przenośny nr 4 - 4 szt., Komputer przenośny nr 5 - 2 szt. , Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 - 1 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3, 4 - 3 szt., zestaw: oryginalny adapter z portami VGA oraz Ethernet RJ45 + oryginalny zasilacz do komputera przenośnego nr 1 - 2 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5)
Komputer 1 - 2 szt., Komputer 2 - 1 szt., Komputer 3 - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część III AiO Komputer AiO 23 cale - 1 szt.(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część IV Monitory (CPV 30231300-0)
Monitor nr 1 - 2 szt., Monitor nr 2 - 2 szt.(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część V Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5)
Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe - 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 (czarny + 3 kolory) - 1 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa - 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa - 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część VI Skanery (CPV 30216110-0)
Skaner biurowy - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część VII Dyski przenośne (CPV 30234000-8)
Dysk przenośny 1 TB - 1 szt., Dysk przenośny 2 TB - 2 szt., Dysk przenośny 3 TB - 11 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część VIII Pendrive(CPV 30234000-8)
Pendrive 32 GB - 20 szt., Pendrive 64 GB - 22 szt., Pendrive 128 GB - 5 szt., Pendrive256 GB - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Ulica Al. Armii Ludowej 16
Nr domu 16
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-637
Województwo mazowieckie
Tel 022 234 50 95, 234 65 62
Fax 022 234 50 95
Internet www.il.pw.edu.pl
Regon 52500058340000
E-mail zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty określone w pkt 6.5. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 5. Załącznik Nr 1: Formularz kosztorysu ofertowego cz. 1-8 ; 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat ISO 14001, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (Część V - materiały eksploatacyjne). 6.8.2 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat/zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2008 lub normami równoważnymi, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi (Część V - materiały eksploatacyjne). 6.8.3 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) (Część V - materiały eksploatacyjne). 6.8.4 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat / deklarację producenta potwierdzające, że proces produkcji przebiega zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla drukarek laserowych monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych (Część IV - materiały eksploatacyjne). 6.8.5 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat bezpieczeństwa CE (na potwierdzenie kompatybilności elektromagnetycznej, zgodnie z dyrektywą 2004/108/EC) (Część V - materiały eksploatacyjne). Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 6.8.1 - 6.8.5 w języku angielskim (za wyjątkiem punktu 6.8.3).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Możliwości i warunki zmiany umowy 19.1 Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; b) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; c) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia - udokumentowanych; d) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych; f) zmiany przedstawiciela stron umowy; 19.2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 19.1 powyżej Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmian parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej Umowie, b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, c) zmiany siedziby jednej ze Stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji (G)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Adres uzyskania siwz Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144
Data składania wniosków 05/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Część zamówienia będzie realizowana na potrzeby realizacji projektów: Nowoczesne metody rozpoznania podłoża gruntowego w drogownictwie - umowa nr DZP/RID-I-32/3/NCBR/2016 Zasady prognozowania ruchu drogowego z uwzględnieniem innych środków transportu - umowa nr DZP/RID-I-62/11/NCBR/2016 Nowoczesne metody obliczania przepustowości i oceny warunków ruchu dla dróg poza aglomeracjami miejskimi, w tym dla dróg szybkiego ruchu - umowa DZP/RID-I-50/9/NCBR/2016
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)