Dostawa mebli dla stanowisk Straży Marszałkowskiej

Data publikacji 2016-06-24
Data zakończenia 2016-07-05 10:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102755 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli dla stanowisk Straży Marszałkowskiej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Sejmu RP
Ulica ul. Wiejska 4/6/8
Nr domu 4/6/8
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Województwo mazowieckie
Tel 022 6942098
Fax 022 6942098
Internet www.sejm.gov.pl
Regon 00110334000000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kancelaria Sejmu
Rodzaj zam inny Kancelaria Sejmu
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 23/09/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie dostawy mebli biurowych. Każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) próbkę blatu biurka z obrzeżem mocowanym za pomocą technologii laserowej, (w przypadku braku możliwości dostarczenia próbki wraz z ofertą Zamawiający dopuszcza wskazanie miejsca w Warszawie, w którym można obejrzeć biurko, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ). 2) próbkę tkanin - tapicerki: kolor czarny i ciemno niebieski, 3) oświadczenie o posiadaniu: certyfikatów, świadectw, atestów, instrukcji obsługi, raportów (jeżeli wymagane) opisanych w opisie przedmiotu zamówienia - (na Formularzu oferty) zgodnie z ustawą z 19 kwietnia 2016 r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2016 r. poz. 542). Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą mebla lub systemu mebli). 4) zdjęcia lub katalogi lub foldery mebli, które stanowią przedmiot zamówienia, 5) karty produktu lub inne dokumenty zawierające informacje indywidualizujące zaoferowany mebel, a w szczególności określające jego parametry techniczne.
Inne dokumenty 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.2.2) SIWZ, 8) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (należy załączyć w przypadku zatrudnienia podwykonawców) - załącznik nr 5 do oferty, 9) w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest: - przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - przedłożyć dokumenty tych podmiotów określone w pkt 2.2.1 - 2.2.2 SIWZ- jeżeli będą brały udział w realizacji części zamówienia, 10) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.sejm.gov.pl/kancelaria
Adres uzyskania siwz W Biurze ds. Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu, ul. Piękna 3 a w Warszawie lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.
Data składania wniosków 05/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)