Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu

Data publikacji 2016-07-01
Data zakończenia 2016-07-11 09:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Olkusz
Miejscowość Olkusz
Województwo małopolskie
Branża
  • Sieciowy system operacyjny,
  • System zarządzania bazą danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114557 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 324250008, 486120001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ujętego w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Zamawiający przewiduje jedną dostawę oferowanego sprzętu która nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 19 dni roboczych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy Rynek 1, 32-300 Olkusz, w godz. pracy Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem do pomieszczeń, w godzinach
i dniach pracy Zamawiającego. Przy dostarczeniu przedmiotu zamówienia wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy celem sprawdzenia zgodności towaru z SIWZ
i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca ponosi koszty wszystkich dostaw.
4. Po dostawie będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i przedstawicieli Zamawiającego protokół który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT oraz żądania gwarancji.
5. Termin wykonania umowy - od daty zawarcia umowy do maksymalnie 19 dni roboczych.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia spełniającego wszystkie warunki określone w polskich normach.
7. Dostawa nastąpi do Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu.
8. Wykonawca na dostarczone produkty zapewnia następujące gwarancję:
a) 3 lata licząc od daty odbioru serwera.
Gwarancja musi być udzielana przez producenta serwera i obejmować: sprzęt-części, robociznę, pomoc techniczną w miejscu instalacji. Czas reakcji serwisu - następny dzień roboczy. Serwis na miejscu u klienta.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty i szkody wynikłe z powodu złej jakości dostarczonego sprzętu.
11. Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty były w oryginalnych opakowaniach producentów, z naniesionym symbolem - posiadały na opakowaniu zewnętrznym informację pozwalającą na jego identyfikację.
12. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu na miejscu u Zamawiającego lub ewentualnie do odebrania go i odesłania na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Łączny czas naprawy/wymiany od momentu odbioru sprzętu od Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych. W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach na wydłużenie czasu naprawy gwarancyjnej potrzebna jest zgoda Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej dysku twardego który zawiera dane osobowe lub dane poufne Zamawiającego, to wobec braku możliwości zniszczenia lub usunięcia tych danych, pendrive lub dysk pozostanie u Zamawiającego a Wykonawca dostarczy mu nowy na swój własny koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Olkusz
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Olkusz
Kod Pocztowy 32-300
Województwo małopolskie
Tel 32 626 01 00 w.311, 626 01 61
Fax 32 626 01 03, 626 02 34
Internet www.umig.olkusz.pl
E-mail przetarg@umig.olkusz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 19
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty wypełnione zestawienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia wg Załącznika nr 1 do umowy i oferty; informację (wydruk ze strony internetowej organu certyfikującego lub ksero) o certyfikatach: Certified for Windows Server 2012 R2 oraz zgodności CE (oświadczenie Wykonawcy, wydruk ze strony internetowej organu certyfikującego lub ksero); pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.95
Kryt 2 Czas wykonania dostaw
Kryt 2p 0.05
Adres strony internetowej siwz http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Adres uzyskania siwz Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311
Data składania wniosków 11/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno - podawczym
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)