Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego systemu monitoringu sieci Intranet KGP w oparciu o technologię NetFlow, numer postępowania 160/BŁiI/16/MR

Data publikacji 2016-07-06
Data zakończenia 2016-07-28 09:30:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121119 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503123008, 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego systemu monitoringu sieci Intranet KGP w oparciu o technologię NetFlow. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Główna Policji
Ulica ul. Puławska 148/150
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-642
Województwo mazowieckie
Tel 022 6012044, 601 59 75
Fax 022 6011857
Internet www.policja.pl
Regon 01213749700000
E-mail zamowieniakgp@policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 14 500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych)
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wiedza O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym wykonania w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na serwisowaniu monitoringu sieci w oparciu o technologię NetFlow, przez okres minimum 12 miesięcy, o wartości każda minimum 50 000,00 zł brutto
Zdolne O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą aktualny certyfikat - CCNP - Cisco Certified Network Professional oraz znajomość technologi NetFlow i systemu Fluke Networks; - co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą aktualny certyfikat CCNP Security - Cisco Certified Network Professional Security lub certyfikat Microsoft Certified Systems Administrator: Security on Microsoft Server oraz znajomość technologii NetFlow i systemu Fluke Networks,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca składając ofertę musi złożyć: Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ)
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w sytuacji, gdy: 1) zaistniała konieczność istotnej zmiany architektury Systemu lub konieczność wprowadzenia zmian do warunków świadczenia Usług; 2) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, komponentów sprzętu, lub w przypadku zakończenia jego produkcji i braku dostępności na rynku, celem dokonania naprawy pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od naprawianego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny Umowy, 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu umowy; 4) nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach Przedmiotu umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego; 5) wystąpiła zależność realizacji Przedmiotu umowy od prac wykonywanych w ramach innych równolegle prowadzonych projektów teleinformatycznych; 6) w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji Umowy ze względu na zaistniałe podczas obowiązywania Umowy okoliczności; 7) nastąpi zamiana lokalizacji świadczenia Usług objętych Umową; 8) nastąpiła zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT; 9) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego; 10) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 K2 - Czas usunięcia awarii od zgłoszenia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.policja.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Biuro Finansów Komendy Głównej Policji ul. Domaniewska 36/38, 02-6720 Warszawa
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. 0-22-601 32 04, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale nie wcześniej jak od dnia 14 grudnia 2016 roku
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)