DOSTAWA RYB I MROŻONEK - 2 zadania

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-22 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123277 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152210003, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA RYB I MROŻONEK - 2 zadania
Zadanie nr 1 - dostawa ryb i przetworów rybnych
Zadanie nr 2 -dostawa mrożonek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Ulica ul. dr K. Jaczewskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-954
Województwo lubelskie
Tel 0-81 72-44-360
Fax 081 746-71-55
Internet www.spsk4.lublin.pl
Regon 00028875100000
E-mail dzp@spsk4.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa mrożonych artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 268 000,00 PLN w przypadku składania oferty zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 160 000,00 2 108 000,00
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Sytuacja Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku , jeśli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 50 000,00 zł w przypadku składania oferty na oba zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 30 000,00 2 20 000,00
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN wskazujący co najmniej na: a) nazwę przedmiotu zamówienia , b) wielkość zamówienia odpowiednio w kilogramach w sztukach c) cenę jednostkową netto odpowiednio kilograma sztuki d) stawkę podatku VAT e) wartość netto i brutto pozycji asortymentowej f) wartość zadania ogółem netto i brutto 2) oświadczenie, zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający wdrożenie u wykonawcy GHP i/lub GMP i/lub HACCP wydane zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: - Rozporządzeniem WE 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28, kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych; - Rozporządzeniem (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością; - Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności Dz .U .2006 nr . 171. poz. 1225
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; c) w sytuacji zmiany podatku VAT: c1) w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy -netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie odpowiednia zmiana ceny brutto; c2) po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy - dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana ceny netto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń; d) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania- strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy e) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o odpowiednią ustawę oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - zmiana umowy może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy a każda ze stron może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia (nie wyższej niż obliczonej wg metody określonej w art. 4 ust. 2 i 3 ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U nr 1232/14 ze zm.)- pod warunkiem, iż zmiany wymienione na wstępie wpływają na koszty wykonania przez dostawcę warunków umowy 5.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin Płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.spsk4.lublin.pl
Adres uzyskania siwz www.spsk4.lublin.pl lub w siedzibie Zamawiającego pokój 001
Data składania wniosków 22/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Ogólna SPSK 4 w Lublinie pokój 106
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)