PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 13/PN/16 NA DOSTAWĘ ODZIEŻY I OBUWIA PROFILAKTYCZNEGO DLA PERSONELU SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-15 10:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123481 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży (CPV - 33 19 90 00 - 1) i obuwia profilaktycznego ( CPV - 18 80 00 00 - 7) dla personelu Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. Szczegółowy opis całego asortymentu przedstawiono w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Minimalny termin - gwarancji wynosi 24 miesiące od daty dostawy.

Opis

ODZIEŻobuwie medyczne profilaktyczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
Ulica ul. Zamkowa 4
Nr domu 4
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-803
Województwo śląskie
Tel 32 277 61 00
Fax 32 271 73 11
Internet www.szpitalzabrze.pl
Regon 24112785700000
E-mail administracja3@szpitalzabrze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ o tym, że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym produkty /załącznik nr 1 do SIWZ/ spełniają Polskie normy oraz posiadają atesty zezwalające na stosowanie ich w placówkach służby zdrowia - (Certyfikat lub deklarację Zgodności), UWAGA Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dany produkt spełnia Polskie Normy oraz posiada atesty zezwalające na stosowanie go w placówkach służby zdrowia (Certyfikat lub Deklarację Zgodności)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 TERMIN REALIZACJI/CZAS PIERWSZEJ DOSTAWY PRZEDMIOTU UMOWY
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.szpitalzabrze.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08
Data składania wniosków 15/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić m.in. w przypadkach wskazanych poniżej: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, b) Realizacja przez Wykonawcę przed terminem wskazanym w ust. 1 pełnej ilości dostaw, objętych przedmiotem umowy i oznaczonych w załączniku nr 1 do umowy, ma ten skutek, że umowa wygasa poprzez jej wykonanie w zakresie wyczerpanego asortymentu, c) Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych, d) Podwyższenie cen jednostkowych brutto może nastąpić jedynie w przypadku: urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)