Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw odzieży roboczej, pościeli szpitalnej oraz obuwia

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-18 09:30:00
Instytucja Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Wyroby meblarskie,
  • Bielizna szpitalna,
  • Kurtki i blezery,
  • Odzież nocna,
  • Odzież niemowlęca,
  • Obuwie nieprzemakalne,
  • Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych,
  • Obuwie z cholewkami ze skóry,
  • Obuwie z cholewkami z tworzyw włókienniczych,
  • Obuwie ochronne,
  • Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124255 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395180006, 395182008, 331990001, 395121005, 188300006, 188130001, 188310003, 188140008, 188123007, 188120004, 188110007, 182230008, 351134704, 183184005, 391431124, 395123007, 395125009, 395161209, 395111008, 184110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
Ulica ul. 1-go Maja 9
Nr domu 9
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Kod Pocztowy 41-100
Województwo śląskie
Tel 32 2281930
Fax 32 2281498
Internet www.zozsiemianowice.pl
Regon 00030827000000
E-mail spzzoz@zozsiemianowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 13
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
Wiedza Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 10 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.
Potencjał Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
Zdolne Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
Sytuacja Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty dokumentów w celu potwierdzenia zgodności wyrobów z Ustawą Wyrobach Medycznych w zakresie: dla Pakietów nr 2 i 3 1. wpisu do rejestru Wyrobów Medycznych wymaganych wyrobów, 2. deklaracji WE, oznakowanie CE, 3. badanie tkaniny mniejsze lub równe 4 zgodnie z normą PN-EN 13795
Inne dokumenty -prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; -zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; -oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; -wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: -zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, -obniżenia cen netto i brutto w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, jak również obniżenie wartości netto lub brutto umowy w poszczególnych pakietach, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, -zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, -ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Data składania wniosków 18/07/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)