Rozbudowa infrastruktury serwerowej oraz dostawa macierzy dyskowej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Data publikacji 2016-07-12
Data zakończenia 2016-07-21 11:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131039 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa infrastruktury serwerowej oraz dostawa macierzy dyskowej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Ulica ul. Nowe Ogrody 8/12
Nr domu 8/12
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-803
Województwo pomorskie
Tel 58 3236129
Fax 58 3236529
Internet www.gdansk.pl
Regon 00059846300000
E-mail bzp@gdansk.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w SIWZ Rozdział 3 ust. 1 pkt 1).
Wiedza Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje w sposób należyty, co najmniej jedną dostawę macierzy dyskowej o parametrach minimalnych: obsługa dysków SSD i SAS, pojemność 24 TB.
Potencjał Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w SIWZ Rozdział 3 ust. 1 pkt 1).
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie:
1) serwisowania serwerów IBM Flex Systems
2) serwisowania macierzy producenta, którego produkt oferuje Wykonawca.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w SIWZ Rozdział 3 ust. 1 pkt 1).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) pełnomocnictwo dla osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych do oferty dokumentów;
2) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, aktualny na dzień składania ofert - w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;
3) dokument potwierdzający wniesienie wadium - zgodnie z Rozdziałem 5 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 7 ust. 2.
2. Zmiany Umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji Umowy,
2) zmiany wynagrodzenia,
3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić:
1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej.
Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
3) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 roku Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa powyżej w ust. 4 pkt.2) lub pkt.3), spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania.
6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.gdansk.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, pokój 128.
Data składania wniosków 21/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych pokój 129 (I piętro), lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.07.2016 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku Marta Szymańska, pok. 128, Tel. (58) 32-36-128, e-mail: marta.szymanska@gdansk.gda.pl w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
4. Sygnatura postępowania: BZP-271-045/BI/16/MSz
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)