Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.

Data publikacji 2016-07-12
Data zakończenia 2016-08-02 10:30:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 5
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Kawa, herbata i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131103 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158100009, 158200002, 155000003, 151311305, 151311350, 158600004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakiety z całym asortymentem, wymienione w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 83 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych podzielonych na 3 pakiety: Pakiet 1 - dostawa pieczywa i produktów cukierniczych /CPV 15100000-9, 15812200-5/, Pakiet 2 - dostawa artykułów ogólnospożywczych /CPV 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000/, Pakiet 3 - dostawa wędlin /CPV 15131130-5, 15131120-2/. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.

Opis

Sukcesywne prowadzenie dostaw pieczywa i produktów ciastkarskich określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 1 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywne prowadzenie dostaw artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 2 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywne prowadzenie dostaw wędlin określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 3 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 5
Ulica ul. Małopolska 11
Nr domu 11
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-300
Województwo mazowieckie
Tel 0-25 758 29 57
Fax 0-25 759 65 34
Regon 00058444900000
E-mail sp5@post.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Szkoła Podstawowa jst
Rodzaj zam inny Szkoła Podstawowa jst
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/09/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie potwierdzające wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP - załącznik nr 3 a do SIWZ. Jeżeli wykonawca stosuje system HACCP dołącza certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego organu Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrażaniem lub stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; 2.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 6. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 594); 4.Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.sp5minskmaz.edu.pl/
Adres uzyskania siwz Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim, ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Data składania wniosków 02/08/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim, ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)