Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Emigracji w Gdyni
|
Ulica |
ul. Polska 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81-339
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 623 31 79
|
Fax |
58 623 31 79
|
Internet |
www.polska1.pl
|
Regon |
22163520400000
|
E-mail |
a.chudzikiewicz@muzeumemigracji.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/08/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ.
|
Wiedza |
za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna jeśli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie:
1) co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia związane z przeprowadzeniem kampanii reklamowej o charakterze promocyjnym w skład której wchodziły: zrealizowanie (eventu) wraz z produkcją przestrzennej instalacji służącej budowaniu interakcji z publicznością o łącznej wartości każdego zamówienia co najmniej 70 000 (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł.) brutto,
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt 6.1.4. SIWZ, zawierającego główne usługi wskazane przez Wykonawcę jednakże w ilości nie mniejszej niż 2 [dwie] i sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
Do wymienionych w wykazie usług Zamawiający żąda załączenia dowodów potwierdzających, że każda z usług wskazanych w wykazie została wykonana należycie.
W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług. Sumowaniu nie mogą podlegać usługi o wartości mniejszej niż wymagane przez zamawiającego.
W przypadku wykonawców, którzy realizowali usługi za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, zamawiający przeliczy wartość tych usług po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
|
Zdolne |
1) Grafik, posiadający co najmniej 5 [pięcio-] letnie doświadczenie zawodowe,
2) Event Manager posiadający co najmniej 5 [pięcio-] letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynacji eventów, w tym doświadczenie w organizacji co najmniej jednego eventu oraz co najmniej 3 [trzech] projektów w zakresie niestandardowych form komunikacji takich jak organizacja i wdrażanie eventów ambientowych w przestrzeni publicznej.
3) Kierownik Projektu posiadający co najmniej 5 [pięcio-] letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 [dwu-] letnie doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, a także doświadczenie w organizacji co najmniej jednego eventu oraz co najmniej 3 [trzech] projektów w zakresie niestandardowych form komunikacji takich jak organizacja i wdrażanie eventów ambientowych w przestrzeni publicznej oraz posiadający umiejętności, doświadczenie i praktyczną wiedzę ekspercką w zakresie zarządzania projektami poświadczone certyfikatem IPMA, PMI lub równoważnym wydanym przez akredytowaną instytucję, które potwierdzają takie umiejętności jak wymienione certyfikaty.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt 6.1.5. SIWZ, zawierającego wykaz osób, uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności i sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarcz
2.pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający załącza do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 8), która zostanie przedłożona Wykonawcy do podpisu. Wzór umowy zawiera wszelkie istotne dla Zamawiającego postanowienia, które będą obowiązywały strony, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 2.Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:
a)zmiana nazwy na skutek połączenia spółek, zmiany nazwy lub zmiana siedziby firmy,
b)zmiana podwykonawcy (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca zmieniany),
c)zmiana terminu płatności jeżeli wymagać będzie interes Zamawiającego, będzie dla niego korzystna,
d)zmiany przedmiotu umowy polegająca na rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zamówienia wraz ze zmianą ceny tj. jej obniżeniem - w przypadku uzasadnionej rezygnacji przez zamawiającego z wykonania niektórych działań promocyjnych objętych umową lub ograniczenia ich zakresu, wynagrodzenie wykonawcy zostaje odpowiednio zmniejszone w wyniku ustaleń stron.
e)zmiany w sposobu realizacji zamówienia są dopuszczalne o ile wpływają one pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron. Zmiany ww. nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Jakość próbki
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.polska1.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Sekretariat w biurze Zamawiającego (Gdynia, ul. Polska 1)
|
Data składania wniosków |
20/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Sala konferencyjna w biurze Zamawiającego (Gdynia, ul. Polska 1)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|