| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. | 
							                									
						| Ulica | ul. Dekerta 1 | 
							                									
						| Nr domu | 1 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Gorzów Wielkopolski | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 66-400 | 
							                									
						| Województwo | lubuskie | 
							                									
						| Tel | 95 7331222, 7331173 | 
							                									
						| Fax | 95 7331222, 7331173 | 
							                									
						| Internet | www.szpital.gorzow.pl | 
							                									
						| Regon | 21122838100000 | 
							                									
						| E-mail | kacmar@szpital.gorzow.pl | 
							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Rodzaj zamówienia | Inny: Spółka prawa handlowego | 
							                									
						| Rodzaj zam inny | Spółka prawa handlowego | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                									
						| Czy częsci | Tak | 
							                									
						| Liczba częsci | 3 | 
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | Nie | 
							                									
						| Wadium | 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający wymaga wniesienia wadium w  łącznej wysokości 4.410,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta dziesięć złotych 00/100.
2. W przypadku składania ofert częściowych wadium wynosi: Pakiet 1 - 3.000,00 zł.; Pakiet 2 - 1.200,00 zł.; Pakiet 3 - 210,00 zł.
3. Zaleca się, aby Wykonawca zaznaczył w dokumencie wadialnym co najmniej nr postępowania którego dotyczy wadium dotyczy.
Nie wniesienie wadium  przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
4. Forma wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty,  o  których  mowa  w  art.  6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu
Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:   
 BZ WBK 35 1090 1900 0000 0001 1227 1147 z adnotacją /Wadium w sprawie nr: ZP/N/23/16 - Dostawa aparatury/
Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w wymaganej kwocie (np. potwierdzenie wykonania przelewu itp.).
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji
W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno ono uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/ poręczenia.
UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie  zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta, bindowana itp.).
5. Termin ważności gwarancji - 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert  (przez cały okres związania ofertą). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
6. Zwrot wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako naj¬korzystniejszej.
2/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - wzór stanowi dodatek do SIWZ. | 
							                									
						| Wiedza | Dla Pakietu 1: Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem mikrotomu półautomatycznego, o wartości nie mniejszej niż. 100.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ;
Dla Pakietu 2: Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem dygestorium formalinowego, o wartości nie mniejszej niż. 40.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ;
Dla Pakietu 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - wzór stanowi dodatek do SIWZ. | 
							                									
						| Potencjał | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia- wzór stanowi dodatek do SIWZ. | 
							                									
						| Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia- wzór stanowi dodatek do SIWZ. | 
							                									
						| Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia- wzór stanowi dodatek do SIWZ. | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | Dla Pakietu 1: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem mikrotomu półautomatycznego, o wartości nie mniejszej niż. 100.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ;
Dla Pakietu 2: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem dygestorium formalinowego, o wartości nie mniejszej niż. 40.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ;
Dla Pakietu 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - wzór stanowi dodatek do SIWZ. | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dokument podmiotów | Tak | 
							                									
						| Dok potw 5 | Tak | 
							                									
						| Inne dokumenty potwierdzające | 1/ Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmior zamówienia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych - wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6 do SIWZ
2/ opis przedmiotu zamówienia uzupełniony o parametry oferowane przez Wykonawcę - wzór dokumentu stanowi dodatek nr 3 do SIWZ odpowiedni do danego Pakietu tj. dodatek nr 3.1 dla Pakietu 1; dodatek nr 3.2 dla Pakietu 2; dodatek nr 3.3 dla Pakietu 3. | 
							                									
						| Inne dokumenty | 1/ Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - wzór stanowi dodatek do SIWZ; 2/ Prawidłowo wypełniony i podpisany
załącznik cenowy - wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ odpowiedni do danego pakietu tj. dla Pakietu 1 dodatek nr 2.1; dla Pakietu 2 dodatek nr 2.2; dla Pakietu 3 dodatek nr 2.3; 3/ Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie /za zgodność z oryginałem/ (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie); 4/ Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: a) nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego, b) wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania w postępowaniu musi posiadać stosowne upoważnienie; 5/ Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. | 
							                									
						| Niepełnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Zamawiający do treści SIWZ załącza wzór umowy  (dodatek nr 8 do SIWZ) zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy. 
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty. 
2. Warunki zmiany:
a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie),
b. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy i zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy- jeśli dotyczy,
c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z realizacji zadania,
d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i  płatności, zmiana płatnika.
e. Zmiana terminu realizacji na wniosek którejkolwiek ze stron i uzyskaniu zgody. 
f. Zmiana wynagrodzenia wynikająca z wprowadzenia przez Wykonawcę programu rabatowego (promocji);
3. Wszelkie uzupełnienia i zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 4 .
4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców Zamawiającego lub Wykonawcy. | 
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | www.szpital.gorzow.pl | 
							                									
						| Adres uzyskania siwz | Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Dział Zamówień Publicznych, pokój 014. | 
							                									
						| Data składania wniosków | 25/07/2016 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 10:00 | 
							                									
						| Miejsce | Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. SEKRETARIAT | 
							                									
						| Termin | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                									
						| Czy unieważnienie | Nie |