Utrzymanie infrastruktury serwerowej i macierzy w Urzędzie Miejskim w Gdańsku

Data publikacji 2016-07-14
Data zakończenia 2016-07-26 11:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135249 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725900007, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na rzecz Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania według wykazu jak poniżej:

Zadanie nr 1 - Usługa serwisu pogwarancyjnego dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych firmy IBM

Zadanie nr 2 - Zakup usługi HP Care Pack dla infrastruktury macierzy dyskowej firmy Hewlett Packard

Opis

Usługa serwisu pogwarancyjnego dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych firmy IBMZakup usługi HP Care Pack dla infrastruktury macierzy dyskowej firmy Hewlett Packard

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Ulica ul. Nowe Ogrody 8/12
Nr domu 8/12
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-803
Województwo pomorskie
Tel 58 3236129
Fax 58 3236529
Internet www.gdansk.pl
Regon 00059846300000
E-mail bzp@gdansk.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2019
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie lub wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) dla zadanie nr 1 - wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej jedną usługę i polegającą na obsłudze serwisowej serwerów IBM Blade i IBM Flex Systems oraz macierzy dyskowej producenta IBM.
b) dla zadania nr 2 - wykonał lub wykonuje w sposób należyty, co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze serwisowej macierzy dyskowej producenta Hewlett Packard.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dla zadnia nr 1 - dysponuje osobami (minimum jeden pracownik), które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie: 1) serwisowania serwerów IBM Blade i IBM Flex Systems 2) serwisowania macierzy dyskowej producenta IBM
b) dla zadania nr 2 - dysponuje osobami (minimum jeden pracownik), które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie serwisowania macierzy producenta Hewlett Packard.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zadanie nr 1
1.Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny; 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy; 3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku: 1) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002.200.1679) 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. 3) Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 ppkt-y a lub b, spowodują wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania. 4. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Zadanie nr 2
1. Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny; 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy; 3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 1. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku: 1) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002.200.1679) 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. 3) Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 ppkt-y a lub b, spowodują wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania. 2. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.um.gdansk.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, pokój 126.
Data składania wniosków 26/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych pokój 129 (I piętro), lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku Wioletta Kulkowska-Myszke, pok. 126, Tel. (58) 32-36-186, e-mail: wioletta.kulkowska-myszke@gdansk.gda.pl w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00. 4. Sygnatura postępowania: BZP-271-043/BI/16/WKM.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)