Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point

Data publikacji 2016-07-14
Data zakończenia 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Rządowe Centrum Legislacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 136239 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego Maintenance CPCES-CO-STANDARD (Check Point Collaborative Enterprise Support CO-Standard) do używanych przez Zamawiającego produktów Check Point, znajdujących się na koncie 0006592126, wraz z odnowieniem wymienionych poniżej subskrypcji:
1) dla kontenerów o numerze Certificate Key 1C4993408DBB i 3EF34F3A6AC9:
a) URL Filtering Blade;
b) Application Control Blade;
c) IPS Blade.
2) dla kontenerów o numerze Certificate Key 6D3019610E58 i 24A3D0F66411:
a) IPS Blade.

2. Usługa wsparcia technicznego obejmować będzie:
1) zapewnienie Zamawiającemu dostępu (uprawnienie do pobierania i instalowania) do wszelkich aktualizacji oprogramowania Check Point w zakresie drobnych poprawek jak i nowych wersji oprogramowania, pełnej dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji utrzymania środowiska;
2) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do pomocy technicznej producenta oprogramowania, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień (hot fix i Service Pack);
3) zapewnienie Zamawiającemu dostępu online do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta oprogramowania w zakresie oferowanego produktu;
4) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do centrum wsparcia technicznego producenta oprogramowania.

3. W ramach usługi wsparcia technicznego, Zamawiający wymaga również świadczenia usług serwisowych w poniższym zakresie:
1) Wykonawca zapewni możliwość dokonywania wszelkich zgłoszeń w ramach świadczonych usług pisemnie, telefonicznie, faksem oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej;
2) wsparcie wykonawcy przy rozwiązywaniu problemów/zgłaszania awarii związanych z działaniem oprogramowania dokonywane będzie w trybie 24/7, tj. 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu;
3) czas reakcji na zgłoszoną awarię - nie będzie dłuższy niż 6 godziny licząc od momentu zgłoszenia, w przypadku awarii krytycznych, czyli takich, które powodują, iż posiadany system przestał funkcjonować, bądź też jego podstawowe funkcje nie mogą być poprawnie pełnione. Jeżeli czas usuwania awarii krytycznej przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, wykonawca w tym czasie zapewni, zainstaluje oraz skonfiguruje system zastępczy pozwalający na realizację zadań przez Zamawiającego;
4) w przypadku pozostałych awarii, innych niż określone w pkt 3), bądź też nieprawidłowego funkcjonowania oprogramowania, nie mających wpływu na poprawne funkcjonowanie systemu czas naprawy nie będzie dłuższy niż 7 dni od dnia zgłoszenia;
5) w przypadku wystąpienia skomplikowanej usterki systemowej termin naprawy zostanie uzgodniony między Zamawiającym a wykonawcą;
6) konsultacji i doradztwa w zakresie administracji, użytkowania i rozbudowy systemu;
7) innych czynności mających na celu zapewnienie prawidłowego działania i korzystania z systemu.

4. Dodatkowe zobowiązania wykonawcy związane z realizacją przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy (tj.: we wrześniu 2016 r) dokona przeglądu systemu Check Point pod względem konfiguracji systemu oraz aktualnie działających reguł w celu poprawienia ewentualnych błędów. Jeśli takie zostaną zidentyfikowane wykonawca dokona stosownych poprawek w systemie.
2) w czasie obowiązywania umowy, na żądanie Zamawiającego, wykonawca dokona rekonfiguracji systemu Check Point, związanej ze zmianą dostawcy łącz internetowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje maksymalnie 1 rekonfigurację w okresie obowiązywania umowy. Czas zgłoszenia żądania zmiany ustawień systemu do Wykonawcy to co najmniej 14 dni przed planowaną rekonfiguracją.
3) w ostatnim miesiącu (tj.: we wrześniu 2017 r.) obowiązywania umowy wykonawca dokona aktualizacji systemu do najwyższej zalecanej przez producenta wersji oprogramowania. Aktualizacji będą podlegać posiadane przez Zamawiającego elementy systemu Check Point

5. Świadczenie usługi wsparcia technicznego od dnia 27 września 2016 r. do dnia 26 września 2017 r

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rządowe Centrum Legislacji
Ulica Al. J. Ch. Szucha 2/4
Nr domu 2/4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-582
Województwo mazowieckie
Tel 22 6947521
Fax 22 6947015
Internet www.rcl.gov.pl
Regon 01617906700000
E-mail traszczepkin@rcl.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka administracyjna
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka administracyjna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe warunki dotyczące wadium zostały opisane w treści SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - należycie wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na zapewnieniu wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: a) była/jest świadczona nieprzerywanie w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy; b) wartość wykonanej/wykonywanej usługi wynosiła/wynosi co najmniej 150 000,00 zł brutto; c) obejmowała swym zakresem dostęp online do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta oprogramowania; d) poziom dostępności systemu Check Point wynosił minimum 99,5% w skali roku
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie zmiany: 1) terminu wykonania umowy; 2) sposobu wykonania umowy; 3) zakresu wykonywanej umowy; 4) sposobu płatności; 5) osób odpowiedzialnych za nadzór na prawidłową realizacją przedmiotu umowy; 6) elementów świadczenia, na nie gorsze od wskazanych w umowie; 7) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas reakcji na zgłoszoną awarię
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.rcl.gov.pl
Adres uzyskania siwz Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innego podmiotu - w zakresie wiedzy i doświadczenia, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wskazane jest, aby zobowiązanie określało w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)