Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2017 roku

Data publikacji 2016-07-20
Data zakończenia 2016-07-28 12:00:00
Instytucja Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
Miejscowość Ośno Lubuskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 145671 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 30000001, 150000008, 151000009, 155000003, 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w okresie od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r. z podziałem na 9 części: Część I-mięso wieprzowe, wołowe, wędliny wołowe i wieprzowe Część II-mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, Część III-warzywa, ziemniaki, owoce, Część IV- wyroby mleczarskie, nabiał, Część V-pieczywo, Część VI-wyroby garmażeryjne, Część VII-ryby i mrożonki, Część VIII-jaja, Część IX-pozostałe artykuły żywnościowe. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, stanowiących załączniki od 1A do 9A formularza ofertowego. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do stołówek Zespołu Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 oraz Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 20, sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówek związanych z organizacją roku szkolnego. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane przez intendentów placówek szkolnych lub osoby do tego upoważnione przez dyrektorów placówek. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w placówkach oświatowych. Wykonawca ma obowiązek przekazania dostarczonego do stołówek towaru w obecności intendenta lub upoważnionego do przyjęcia towaru pracownika. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, (D.U. 2015, poz. 1256). Ponadto przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z:- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego Rady,(UE) nr 1308-2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922-72, (EWG) nr 234-79, (WE) nr 1037-2001 i (WE) nr 1234-2007 (D. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 671 z późn. zm.),- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 852-2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 z późn. zm.),- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169-2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, (Dz. Urz. UE L 304-18 z 22.11.2011r.),- ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm., tekst jednolity - Dz. U. z 2014, poz. 1577 ze zm. ) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy; - ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz.U. 2001r., Nr 5, poz. 44 z późn. zm., tekst jednolity z dnia 23 kwietnia 2015r. - Dz. U. 2015, poz. 678 ze zm.),- innymi, wyżej nie wymienionymi przepisami prawa dotyczącymi środków spożywczych (obowiązujące ustawy wraz z rozporządzeniami do nich oraz dyrektywy i rozporządzenia UE). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty spożywcze w pierwszym gatunku. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny, mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, wyroby garmażeryjne oraz jaja - zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, świeże z bieżącej produkcji. Warzywa, owoce, ziemniaki - świeże, pierwsza klasa jakości, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, jak i po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany w wyglądzie i podstawowych parametrach opisujących ich własności, odpowiednio zapakowane, transport do Zamawiającego musi zapewniać pełnowartościowość produktów. Zamawiający odmówi przyjęcia warzyw, ziemniaków, owoców porażonych mokrą bądź suchą zgnilizną, zapleśniałych, zgnitych, zaparzonych, zwiędniętych, zafermentowanych, porażonych chorobami, z obcym zapachem, uszkodzonych mechanicznie (w tym uszkodzenia powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego - zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania produktów w nieodpowiednich warunkach), uszkodzonych przez szkodniki, z obecnością szkodników lub ich pozostałości, łykowatych, miękkich, ze sparciałymi korzeniami. Mleko lub produkty mleczne zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333-2008. Tłuszcze mleczne do smarowania (masło, olej) - wg rozporządzenia (UE) nr 1308-2013. Olej - roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Wyroby mleczarskie, nabiał, ryby i mrożonki, pozostałe artykuły żywnościowe według ważnej daty do spożycia w okresie zaplanowanego przez zgłaszającego zapotrzebowania na dostawę i zużycie, w przypadku pozostałych artykułów żywnościowych ważność przydatności do spożycia musi wynosić co najmniej 3 miesiące od daty dostawy. Pieczywo świeże z bieżącej produkcji, o obniżonej zawartości soli zgodnie z obowiązującymi przepisami- maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku. Przyprawy - o jednolitym smaku charakterystycznym dla użytych składników, bez obcych posmaków i zapachów, opakowane w torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. Soki - bez dodatku cukru. Sól - o obniżonej zawartości sodu (sodowo - potasowa). Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, skład, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie towaru do stołówek na okres do następnej dostawy. Wykonawca dostarczający mrożonki zobowiązuje się do użyczenia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia zamrażarki - dotyczy stołówki Zespołu Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim.
Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię dostaw w ilości, terminie i w godzinach ustalonych przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Artykuły żywnościowe dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie lub pisemnie przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych godzinach od 6:00 do 09:00, za wyjątkiem poniższych grup produktów, które należy dostarczyć po szczegółowym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za zamówienie lub odbiór towaru, w godzinach od 6:00 do 6:40:
Część I - mięso wieprzowe, wołowe, wędliny wołowe i wieprzowe, Część II - mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, Część III - warzywa, ziemniaki, owoce, Część IV - wyroby mleczarskie, nabiał, Część V - pieczywo, Część VI - wyroby garmażeryjne. Dostawy artykułów żywnościowych dotyczące części I, II, III, IV, V zamówienia wykonawcy mają obowiązek realizować codziennie od poniedziałku do piątku - wg złożonego zapotrzebowania przez intendentów. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości dostaw w zestawieniach rodzajowo - ilościowych zostały podane dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający jest obowiązany zapłacić kwotę wynikającą ze złożonych zamówień w trakcie trwania umowy

Opis

Zgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 1A Formularza ofertowego dot. I części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i wołowychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 2A Formularza ofertowego dot. II części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę mięsa drobiowego, podrobów, wędlin drobiowychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 3A Formularza ofertowego dot. III części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę warzyw, ziemniaków, owocówZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 4A Formularza ofertowego dot. IV części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę wyrobów mleczarskich, nabiałuZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 5A Formularza ofertowego dot. V części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę pieczywaZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 6A Formularza ofertowego dot. VI części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę wyrobów garmażeryjnychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 7A Formularza ofertowego dot. VII części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę ryb i mrożonekZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 8A Formularza ofertowego dot. VIII części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę jajZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 9A Formularza ofertowego dot. IX części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę pozostałych artykułów żywnościowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Ośno Lubuskie
Kod Pocztowy 69-220
Województwo lubuskie
Tel 95 7571338, 95 7575080
Fax 95 7571338, 95 7575080
Internet www.bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/
Regon 59810459180000
E-mail zeas-osno@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
Rodzaj zam inny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2017
Zaliczka Nie
Wiedza Należy wykazać, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie zrealizował co najmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych o wartości proporcjonalnej do wartości przedmiotu zamówienia. W wykazie należy ująć dostawy na kwoty nie mniejsze niż wartość przedmiotu zamówienia wykonane lub wykonywane w okresie jednego roku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie wymagane jest podanie wyłącznie dostaw żądanych w celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia opisanego w punkcie 6.1.1. SIWZ. Wyłącznie w zakresie tych dostaw wymaga się dołączenia dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Załącznik nr 1 - Oferta na wykonanie zamówienia wraz z załącznikami od 1A do 9A (zestawienia rodzajowo-ilościowe); Załącznik nr 5 - Pełnomocnictwo(jeśli dotyczy); Załącznik nr 6 - Podwykonawstwo(jeśli dotyczy); Załącznik nr 8 - Oświadczenie o spełnianiu przez środki spożywcze wymagań w związku z żywieniem zbiorowym dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty; Załącznik nr 9 - Zaparafowany wzór umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/
Adres uzyskania siwz Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Ośnie Lubuskim, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, pokój nr 11
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Ośnie Lubuskim, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)