Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
Ulica |
Krakowskie Przedmieście 26/28
|
Nr domu |
26/28
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-927
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 55 32 403
|
Fax |
22 55 32 213
|
Internet |
www.fuw.edu.pl
|
Regon |
00000125800000
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@fuw.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
42
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Przez główne dostawy, należy rozumieć: 2 dostawy dygestoriów, z których każda ma zawierać dostawę minimum 2 dygestoriów w których komora robocza została wykonana w całości z austenitycznej stali odpornej na korozję X5CrNi18-10; 1.4301 (AISI 304, 0H18N9) wraz z montażem i podłączeniem do instalacji o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda dostawa.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) Wykonawca złoży wraz z ofertą opis oferowanych mebli
2) W stosunku do pozycji pn. dygestoria Wykonawca złoży:
a) Deklarację zgodności z normą PN-EN 14 175 cz.2 i 3 na dygestoria wydany przez upoważnioną jednostkę badawczą na terenie UE.
b) Atest PZH na armaturę laboratoryjną.
c) Atest PZH na ceramikę monolityczną.
d) Atest PZH na dygestoria.
e) Zdjęcia dygestoriów potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ.
3) W stosunku do pozycji pn. siedziska rekreacyjne 2-osobowe i 3-osobowe Wykonawca złoży:
a) atest wytrzymałościowy PN EN 1022; PN EN 13761; PN EN 15373; PN EN 1728
b) dokument potwierdzający, że oferowane tapicerka skóropodobna jest zmywalna
c) zdjęcia siedzisk potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ.
4) W stosunku do pozycji pn. stół do korytarza niski Wykonawca złoży zdjęcia stołu potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ.
5) Na podstawie wskazanych wyżej dokumentów Zamawiający zweryfikuje zgodność techniczno - funkcjonalną przedmiotu zamówienia z treścią SIWZ.
6) Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów opisanych w sekcji III.5) niniejszego ogłoszenia w języku angielskim.
|
Inne dokumenty |
Dodatkowo Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1) formularz ofertowy wraz z kalkulacją ceny oferty,
2) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii,
3) pełnomocnictwo (jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii.
Dokumenty żądane w niniejszym postępowaniu przez Zamawiającego należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona zawierająca treść) przez osoby upoważnione, z zastrzeżeniem pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu do oddania zasobów oraz oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.:
a) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), itp.
b) zmiany parametrów elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy,
c) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym,
d) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
i. stawki podatku od towarów i usług,
ii. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
iii. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że zmiany wymienione w ppkt b-c będą wpływały na koszt wykonania zamówienia.
e) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Długość gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.fuw.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, pokój 0.18
|
Data składania wniosków |
01/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, pokój 0.18
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
2. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
3. Wymagania dodatkowe:
1) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i wad prawnych.
2) Przedmiot zamówienia winien być objęty minimum 24-miesięczną gwarancją i 24-miesięczna rękojmią
|
Czy unieważnienie |
Nie
|