Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD dla Izby Skarbowej w Poznaniu

Data publikacji 2016-07-25
Data zakończenia 2016-08-22 11:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Systemy aktowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154929 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391211007, 391510115, 391321007, 391120000, 391413005, 397131004, 397111003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 wraz z rysunkami architektonicznymi nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Poznaniu
Ulica ul. Cyryla Ratajskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-726
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8586100
Fax 061 8522224
Internet www.poznan.apodatkowa.gov.pl
Regon 00102297200000
E-mail piotr.frackowiak@wp.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 09/11/2016
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł słownie: sześć tysięcy złotych 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia wnosi wadium w: a) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: Wadium - Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 3. Sposób przekazania wadium: a) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; b) w przypadku przelewu - uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i  doświadczenia, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy mebli i krzeseł biurowych o wartości minimum 100.000 PLN brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w ramach odrębnych umów. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b) wykazu głównych dostaw, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, c) dowodów należytego wykonania dostaw, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 rozporządzenia Prezesa R.M. z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2013 r., poz. 231).
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- uzna, ze Wykonawca spełnia te warunki, gdy ten oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych. Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Jak wyżej w pkt III.3.3)
Sytuacja Jak wyżej pkt III.3.3)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.poznan.apodatkowa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Izba Skarbowa w Poznaniu pl. C Ratajskiego 5 pok. 418
Data składania wniosków 22/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Izba Skarbowa w Poznaniu, pl. C. Ratajskiego 5, 61-726 Poznań, pok. 12 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty potwierdzające karty katalogowe, atesty i certyfikaty, płyty CD
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)