Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-23 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Leśnych
Miejscowość Lesko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157779 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151100002, 151311305, 151120006, 158110006, 153300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Zadanie 2: Dostawa mięsa
Zadanie 3. Dostawa drobiu oraz przetworów drobiowych i mięsnych
Zadanie 4: Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych
Zadanie 5: Dostawa warzyw i owoców
Zadanie 6: Dostawa warzyw, owoców i ryb głęboko mrożonych

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 2 do 7.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty zgodnie z zawartą umową.
4. Dostawy będą następować na podstawie telefonicznego zamówienia, którego dokonywał będzie pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczać towar w dni robocze w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego (dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych odbywać się będzie dwa razy dziennie) własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego.
6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczanego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego
7. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo - wartościowym oraz obowiązującym norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen ze złożoną ofertą przetargową.
8. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
9. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
10. Warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Dostawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz. U. nr 71, poz. 1225 z późn. zm.).
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCAP.
12. Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych.
13. Warzywa i owoce powinny być świeże bez oznak zepsucia i pleśni.
14. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilości, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
Uwaga! Jeżeli w jakiejkolwiek pozycji formularza cenowego użyto nazwy towarowej. Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny wpisując obok towaru wymienionego przez Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do dostarczenia do degustacji produkty, które Wykonawca przedstawił jako równoważne z produktem wymieniony w formularzu cenowym przez Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Komisję Zamawiającego, że produkt równoważny odbiega smakowo od produktu przedstawionego w formularzu cenowym oferta zostanie odrzucona.
Kod CPV - 15800000-6/produkty spożywcze; 15110000-2/mięso; 15131130-5/wędliny; 15112000-6/drób; 15811000-6/pieczywo; 15330000-0/owoce i warzywa;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Leśnych
Ulica al. Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowość Lesko
Kod Pocztowy 38-600
Województwo podkarpackie
Tel 13 4696468
Fax 013 4696468
Internet www.zsllesko.pl
Regon 18035312100000
E-mail sekretariat@zsllesko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie wykonawcy
Wiedza Oświadczenie wykonawcy
Potencjał Oświadczenie wykonawcy
Zdolne Oświadczenie wykonawcy
Sytuacja Oświadczenie wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający może naliczyć dostawcy karę umowną: a) za spóźnienie w dostawie zamówionego na dany dzień towaru w wysokości 5% należ¬nego wynagrodzenia za ten towar - za każdy dzień spóźnienia; b) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od dostawcy, w wysokości 5% ogólnego miesięcznego wynagro¬dzenia umownego; c) w przypadku dostarczenia wyrobów innych niż zostały zamówione przez odbiorcę, w wysokości 10% wartości miesięcznego zamówienia z poprzedniego miesiąca. 2. Kwoty określone w zadaniu nr 1 nie mogą ulec zmianie w okresie trzech miesięcy od momentu podpisania umowy, 3. Kwoty określone w załączniku cenowym nr 5 nie mogą ulec zmianie przez okres 1 miesiąca od momentu podpisania umowy. 4. Kwoty określone w pozostałych zadaniach nie mogą ulec przez okres obowiązywania umowy. 5. Wszystkie zmiany cen produktów muszą być udokumentowane przez dostawcę odpowiednimi dokumentami zakupu lub fakturami. 6. We wszystkich przypadkach zmiana ceny może nastąpić z pierwszym dniem następnego miesiąca, po którym wystąpiły przyczyny ich zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zsllesko.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Leśnych w Lesku ul. Jana Pawła II 1 38-600 Lesko lub pod adresem emailowym: gospodarczy@zsllesko.pl
Data składania wniosków 23/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Szkół Leśnych w Lesku ul. Jana Pawła II 1 sekretariat szkoły
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)