Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Ulica |
ul. Żeromskiego 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-369
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3497277
|
Fax |
41 3497278
|
Internet |
www.ujk.edu.pl
|
Regon |
00000140700000
|
E-mail |
dzp@pu.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.ujk.edu.pl/przetargi.php
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
6
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data roz |
15/09/2016
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
1) dla części 1 - 80,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt złotych),
2) dla części 2 - 700,00 zł (słownie złotych: siedemset złotych ),
3) dla części 3 - 100,00 zł (słownie złotych: sto ),
4) dla części 4 - 30,00 zł (słownie złotych: trzydzieści ),
5) dla części 5 - 20,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia),
6) dla części 6 - 320,00 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia),
na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
2. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - numer sprawy DP/2310/57/16, część
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
4. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Wiedza |
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:
1) 3000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) każda - dotyczy części 1,3
2) 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy ) każda - dotyczy części 2,
3) 1500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset) każda - dotyczy części 4,5,
4) 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) każda - dotyczy części 6
Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż:
1) 3000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) każda - dotyczy części 1,3
2) 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy ) każda - dotyczy części 2,
3) 1500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset) każda - dotyczy części 4,5,
4) 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) każda - dotyczy części 6
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego wyposażenia sporządzony według złącznika do formularza ofertowego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
2. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
3. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
okres gwarancji udzielonej
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ujk.edu.pl/przetargi.php
|
Adres uzyskania siwz |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
25 - 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych.
|
Data składania wniosków |
05/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
25 - 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|