Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Ulica |
ul. Chrzanowskiego 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81-338
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
(58) 355 33 33
|
Fax |
(58) 620 67 43
|
Internet |
www.umgdy.gov.pl
|
Regon |
00014500001111
|
E-mail |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2017
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Wiedza |
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1 (jedną) usługę, której przedmiotem było utrzymanie i obsługa systemu służącego do realizacji elektronicznej, zautomatyzowanej wymiany danych w ramach systemu SafeSeaNet.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie w/w warunku wykazać musi przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie w/w warunku wykazać musi przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Kwoty w dokumentach podane w walutach innych niż złoty będą przeliczane na potrzeby oceny ofert na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego
w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,
a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3 lit. c) IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II.1 SIWZ - § 14. Zmiany umowy:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Możliwość zmiany umowy w zakresie terminu zakończenia umowy oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) istnieje w razie:
a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego,
b) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych lub okoliczności faktycznych,
c) zaistnienia siły wyższej,
d) zmiany przepisów prawnych, w tym zakresie zmiany stawki podatku VAT,
e) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
f) wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy,
g) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,
o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim warunki (okoliczności) określone powyżej będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania Umowy lub wynagrodzeniem Wykonawcy.
4. Przez nadzwyczajną zmianę stosunków w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego na potrzeby niniejszej Umowy Zamawiający rozumie w szczególności zdarzenia spotykane niezwykle rzadko mające charakter wyjątkowy i normalnie nie spotykane tj. takie jak nie dające się normalnie przewidzieć zjawiska przyrodnicze oraz społeczne takie jak wojna, gwałtowne zmiany ustroju politycznego oraz inne niepokoje społeczne. Za zmianę taką mogą być również uznane gwałtowna zmiana sytuacji gospodarczej takie jak hiperinflacja lub gwałtowny spadek dochodu narodowego.
5. Pod pojęciem okoliczności nieprzewidywalnej należy rozumieć okoliczność, której wystąpienie jest racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności.
6. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony
7. Zakazuje się dokonywania zmian umowy stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2004/18/WE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni.
8. W razie zmiany stawki podatku VAT mającej zastosowanie do przedmiotu umowy, Strony zmienią umowę w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do zmiany tej stawki.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.umgdy.gov.pl/?page_id=148
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 50, po uprzed uzgodn.-dot. tylko wersji papierowej: zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Data składania wniosków |
10/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:50
|
Miejsce |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, Kancelaria ogólna, pok. 8
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
- Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1, 2 i 2a oraz art. 24b ust. 3 ustawy pzp
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
|