Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Złotniki Kujawskie
|
Ulica |
ul. Powstańców Wielkopolskich 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Złotniki Kujawskie
|
Kod Pocztowy |
88-180
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 35 17 160
|
Fax |
52 35 17 160 wew. 51
|
Regon |
09235080800000
|
E-mail |
a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących
nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie
wykonawca zobowiązany jest udokumentować
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie:
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie parkingu
i/lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 800 m 2 .
i
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie parkingu
i/lub drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 400 m 2 .
|
Zdolne |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia, tj.:
1) Kierownik budowy - wymagania:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej
3) Kierownik robót branży sanitarnej - wymagania:
a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej
4) Kierownik robót branży elektrycznej - wymagania:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych
|
Sytuacja |
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie:
a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN na czas wykonania zamówienia .
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
wykaz podwykonawców jeżeli dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty:
1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy,
3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której
dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych
warunków:
- zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie
lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych,
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy
okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie
ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania
umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji
zamówienia.
4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest:
a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności;
b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót;
c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną;
d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron;
e) wystąpieniem siły wyższej;
5) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego zmian proponowanych przez Wykonawcę;
6) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności
przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji,
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
7) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest
odpowiedzialny,
8) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie
dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
9) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny .
5.2.Ponadto dopuszcza się zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego zmian proponowanych przez Wykonawcę.
Warunki dokonania zmian:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron,
wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
- opisze zaistniałe okoliczności,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
- opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy.
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
6.Rozwinięcie całości zasad, praw i obowiązków stron realizujących przedmiot
zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej
specyfikacji
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zlotnikikuj.ires.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 88-180 Złotniki Kujawskie, parter , pok.11.
|
Data składania wniosków |
11/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, I piętro, pok.27.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|