Budowa parkingu wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-11 11:00:00
Instytucja Gmina Złotniki Kujawskie
Miejscowość Złotniki Kujawskie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165119 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451110008, 452332506, 452332001, 451112914, 315272008, 429960004, 453420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu wraz z zagospodarowaniem terenu przy
budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich.

Zakres zamówienia obejmuje:
Zamówienie obejmuje budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem i elementami małej architektury tj. ławki parkowe o konstrukcji stalowej z oparciem i siedziskiem drewnianym wymiar 47x170 cm, wys.82, stojak na rowery dla co najmniej 5 stanowisk oraz trzy maszty flagowe. Utwardzenie terenu należy w części wykonać z kostki betonowej w kolorze szarym w części należy wykonać nawierzchnie asfaltową. Zakres zamówienia obejmuje również odwodnienie terenu poprzez studzienki i projektowany separator do istniejącej kanalizacji deszczowej.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Złotniki Kujawskie
Ulica ul. Powstańców Wielkopolskich 6
Nr domu 6
Miejscowość Złotniki Kujawskie
Kod Pocztowy 88-180
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 35 17 160
Fax 52 35 17 160 wew. 51
Regon 09235080800000
E-mail a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie parkingu i/lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 800 m 2 . i - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie parkingu i/lub drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 400 m 2 .
Zdolne Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia, tj.: 1) Kierownik budowy - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej 3) Kierownik robót branży sanitarnej - wymagania: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej 4) Kierownik robót branży elektrycznej - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych
Sytuacja Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN na czas wykonania zamówienia .
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty wykaz podwykonawców jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: - zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 5) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego zmian proponowanych przez Wykonawcę; 6) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 7) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 8) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, 9) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny . 5.2.Ponadto dopuszcza się zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego zmian proponowanych przez Wykonawcę. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6.Rozwinięcie całości zasad, praw i obowiązków stron realizujących przedmiot zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zlotnikikuj.ires.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 88-180 Złotniki Kujawskie, parter , pok.11.
Data składania wniosków 11/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, I piętro, pok.27.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)