Zakup i dostawa mięsa, wędlin, konserw i tłuszczy zwierzęcych dla stołówek wojskowych.

Data publikacji 2016-10-25
Data zakończenia 2016-11-08 10:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa nr 3964
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 330064 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151110009, 151130003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Zakup i dostawa mięsa, wędlin, konserw i tłuszczy zwierzęcych dla stołówek wojskowych:
a) Stołówka Wojskowa Nr 1 ̶ Warszawa, ul. 11 Listopada 17/19;
b) Stołówka Wojskowa Nr 2 ̶ Warszawa, ul. Filtrowa 2/4.
Zakres przedmiotowy zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Jednostka Wojskowa nr 3964
Ulica ul. Bystra
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03700
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 261 892 326
Fax 261 892 320
Email w.lewandowski@wp.mil.pl
Adres strony url www.jw3964.wp.mil.pl
Regon 1717239200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.jw3964.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jw3964.wp.mil.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pismna
Czy podzielone na czesci Nie
Czy oferty wnioski dostepne Tak
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 39 64, ul. Bystra 1 03-700 Wrszawa, woj. mazowieckie
Czy komunikacja elektroniczna wymaga Tak
Numer referencyjny 3/2017/Z
Rodz zam D
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Czas O
Okreslenie warunkow decyzji (lub zaświadczenia) wydanego przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów – podstawa prawna art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm. art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego – Dz. U. z 2006 r. nr 17 , poz.127 z późn. zm. – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych – Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 44 z późn. zm. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.)- jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000 zł. - Polisą ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia na kwotę minimum 300 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością tj. dostawy mięsa, wędlin, konserw i tłuszczy zwierzęcych dla stołówek wojskowych, stanowiącą przedmiot zamówienia, o wartości min. 300.000 zł brutto wraz z referencjami.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen decyzji (lub zaświadczenia) wydanego przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów – podstawa prawna art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm. art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego – Dz. U. z 2006 r. nr 17 , poz.127 z późn. zm. – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych – Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 44 z późn. zm. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.)- jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000zł. - Polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia na kwotę minimum 300 000zł. - Wykaz, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością tj. dostawy mięsa, wędlin, konserw i tłuszczy zwierzęcych dla stołówek wojskowych, stanowiącą przedmiot zamówienia, o wartości min. 300.000 zł brutto wraz z referencjami, wg wzoru załącznik 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.13-14 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert.
Wadium 8000 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 08/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)