Dostawa sprzętu informatycznego

Data publikacji 2016-12-02
Data zakończenia 2016-12-21 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357427 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302311008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego:
1) komputerów stacjonarnych typu all-in-one,
2) serwera blade wraz z oprogramowaniem systemowym i dodatkowej półki dyskowej w ramach rozbudowy użytkowanego przez Zamawiającego środowiska serwerowego Cisco UCS 5108,
zwanych dalej urządzeniami, określonymi w zadaniach:


Nr
zadania Przedmiot zamówienia Ilość
1 Komputer stacjonarny typu all-in-one 210 szt.
2.1 Serwer CISCO UCS wraz z oprogramowaniem systemowym 1 szt.
2.2 Półka dyskowa 1 szt.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów stacjonarnych typu all-in-one określonych w Zadaniu nr 1,
2) dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń, określonych w Zadaniu nr 2,
3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawierają załączniki nr 1.1-1.2 do SIWZ.


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego:
1) komputerów stacjonarnych typu all-in-one,
2) serwera blade wraz z oprogramowaniem systemowym i dodatkowej półki dyskowej w ramach rozbudowy użytkowanego przez Zamawiającego środowiska serwerowego Cisco UCS 5108,
zwanych dalej urządzeniami, określonymi w zadaniach:


Nr
zadania Przedmiot zamówienia Ilość
1 Komputer stacjonarny typu all-in-one 210 szt.
2.1 Serwer CISCO UCS wraz z oprogramowaniem systemowym 1 szt.
2.2 Półka dyskowa 1 szt.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów stacjonarnych typu all-in-one określonych w Zadaniu nr 1,
2) dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń, określonych w Zadaniu nr 2,
3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawierają załączniki nr 1.1-1.2 do SIWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego:
1) komputerów stacjonarnych typu all-in-one,
2) serwera blade wraz z oprogramowaniem systemowym i dodatkowej półki dyskowej w ramach rozbudowy użytkowanego przez Zamawiającego środowiska serwerowego Cisco UCS 5108,
zwanych dalej urządzeniami, określonymi w zadaniach:


Nr
zadania Przedmiot zamówienia Ilość
1 Komputer stacjonarny typu all-in-one 210 szt.
2.1 Serwer CISCO UCS wraz z oprogramowaniem systemowym 1 szt.
2.2 Półka dyskowa 1 szt.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów stacjonarnych typu all-in-one określonych w Zadaniu nr 1,
2) dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń, określonych w Zadaniu nr 2,
3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawierają załączniki nr 1.1-1.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Ulica ul. H. Kamieńskiego
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51124
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 713 254 375
Fax 713 270 425
Email zp@wssk.wroc.pl
Adres strony url wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Regon 97789300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych bud. 10, ul. H. Kamieńskiego 73A, 51124 Wrocław
Numer referencyjny Szp/FZ-47/2016
Rodz zam D
Okres2c 45
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 11. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia opisane w Zadaniu nr 1, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisów, fotografii oraz innych podobnych materiałów, zawierających szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z minimalnymi warunkami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.1, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie, które odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) dotyczy Zadania nr 1 - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w zakresie zdolności technicznej gwarantującej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 2)w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5. pkt 1) uPzp Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia: - dotyczy Zadania nr 1 - aktualnego Certyfikatu ISO 9001 - Systemy zarządzania jakością-, - dotyczy Zadania nr 1 - aktualnego Certyfikatu ISO 14001 - System Zarządzania Środowiskowego, wydanych przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczone urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. - oświadczenie Wykonawcy że posiada autoryzacje producenta w zakresie sprzedaży oferowanych urządzeń oraz świadczenia usług z nimi związanych.
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 24 980,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt złotych 00/100). Wadium dla ofert częściowych przedstawia się następująco: Zadanie nr Wysokość kwoty (zł) 1 19 441,00 2 5 539,00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego prowadzone przez PKO BP SA Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu nr konta 95 1020 5226 0000 6002 0349 8904, z dopiskiem – „Szp/FZ – 47/2016 – Zadanie nr ……” 5. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 14:00. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8, 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczność, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 , pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Z treści gwarancji lub poręczenia, winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o określonych o których mowa w pkt 8 i 9 niniejszego rozdziału. Warunki zatrzymania wadium przez Zamawiającego muszą być wyraźnie wymienione.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)