Przedmiotem zamówienia są dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów:
Część I
1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221220-4
2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221210-1
3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3
4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3
5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, op. dowolne kod CPV 15131310-1
Część II
1.Ryż biały w ilości – 3650 kg. op. dowolne max. 50kg. kod CPV 15614100-6
2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, op. dowolne max 50 kg. kod CPV 15612100-2
3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15620000-0
4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15851100-9
5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,op. dowolne max. 50 kg.kod CPV 15610000-7
6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613300-1
7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613380-5
8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613000-8
9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg, op. dowolne max.50 kg. kod CPV 15613000-8
Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
4.1. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez Zamawiającego indywidualnego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wartość produktów żywnościowych jest ilością maksymalną jaką mogą zamówić Zamawiający indywidualni i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego indywidualnego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
4.2. Dostawy będą realizowane partiami do magazynów Zamawiających indywidualnych transportem Wykonawcy. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostanie każdorazowo określana przez Zamawiającego indywidualnego w zamówieniu złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem. Dostawy winny być realizowane w dni robocze (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy
w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów, na jego koszt, Loco magazyn Zamawiającego indywidualnego.
4.3 Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
4.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów.
4.5 Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
OpisPrzedmiotem zamówienia są dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów:
Część I
1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221220-4
2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221210-1
3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3
4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3
5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, op. dowolne kod CPV 15131310-1Część II
1.Ryż biały w ilości – 3650 kg. op. dowolne max. 50kg. kod CPV 15614100-6
2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, op. dowolne max 50 kg. kod CPV 15612100-2
3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15620000-0
4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15851100-9
5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,op. dowolne max. 50 kg.kod CPV 15610000-7
6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613300-1
7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613380-5
8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613000-8
9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg, op. dowolne max.50 kg. kod CPV 15613000-8
|
| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Zakład Karny nr 1 w Łodzi
|
| Ulica |
ul. Beskidzka
|
| Nr domu |
54
|
| Miejscowość |
Łódź
|
| Kod Pocztowy |
91612
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
łódzkie
|
| Tel |
042 6750415, 6750415
|
| Fax |
426 750 500
|
| Email |
zk_lodz_1@sw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
| Regon |
32006400000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.s.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Numer referencyjny |
D/Kw-Zp 220/02/2016/10680
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1 SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII. pkt. 1 SIWZ. Zobowiązanie w/w wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie.
5. Każdy Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania wezwie Wykonawcę, którego oferta w wyniku wstępnej oceny została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) wypełniony „Formularz ofertowy" (załącznik nr 1 do SIWZ)
b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
c) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
d) zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ;
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana ta wymaga zachowania formy pisemnej (aneksu) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
12/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Le czy nasta |
Nie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|