Wykonanie i dostawa bonów towarowych

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-13 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359137 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę bonów towarowych w formie papierowej na okaziciela o wartości nominalnej i nabywczej 20 zł, 50 zł i 100 zł upoważniających do dokonania zakupów różnego asortymentu towarów i usług w placówkach wskazanych przez Wykonawcę w ilości 2775 szt. w tym
- bon o nominale 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) – w ilości 1400 szt.
- bon o nominale 20 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) – w ilości 775 szt.
- bon o nominale 100 zł ( słownie: sto złotych 00/100) – w ilości 600 szt.

2. Podana powyżej ilość jest maksymalna wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega, iż jest możliwa zmiana ilości zamawianych bonów (przesunięcia ilościowe pomiędzy nominałami, zamówienie bonów o łącznej wartości nominalnej mniejszej niż prognozowana) w zależności od liczby osób uprawnionych do otrzymania bonów, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego
3. Pod pojęciem bonów towarowych należy zrozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)
4. Dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego, tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej należy do Wykonawcy i stanowi jego koszt.
5. Bony uprawniają Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej do bezgotówkowego
zakupu towarów i usług w placówkach w obrębie województwa śląskiego oraz zlokalizowanych na terenie całego kraju, oferujących artykuły z branży: spożywczej, chemiczno- kosmetycznej, przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), elektronicznej, w tym sprzęt AGD i RTV, artykułów papierniczych, artykułów gospodarstwa domowego, a także gwarantują możliwość zakupu mebli, sprzętu sportowego, książek i podręczników związanych z edukacją dzieci młodzieży oraz możliwość realizacji w aptekach i punktach gastronomicznych
6. Bony towarowe winny być należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać termin
ważności, unikatowy numer identyfikacyjny, nadruk informujący o wartości nominalnej bonu,
a także każdy bon winien być opatrzony napisem, z którego treści wynikać będzie, że na jego
podstawie nie można dokonać zakupu wyrobów tytoniowych oraz alkoholu
7.Wymagany minimalny termin ważności ( możliwość realizacji) bonów to
co najmniej 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu bonu.
8.Bony musza być talonami w formie papierowej, nie dopuszczamy składania ofert na
bony w formie elektronicznej ( np. kart elektronicznych).
9.Dostawa bonów będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb, w ilości
i nominałach według zamówienia złożonego przez pracownika Zamawiającego w terminie do
3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje składanie zamówienia na dostawy co najmniej 1 raz w miesiącu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Markowej
Nr domu 20
Miejscowość Ruda Śląska
Kod Pocztowy 41709
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 032 3440323 w. 301
Fax 323 440 302
Email sekretariat@mopsrsl.internetdsl.pl
Adres strony url www.mops.rsl.pl
Regon 344679400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Markowej 20 w pokoju nr 112
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 41-709 Ruda Śląska, ul.Markowej 20
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie nie wcześniej niż od 02.01.2017 roku do 31.12.2017 roku, lub do wyczerpania kwoty o której mowa w § 4 ust.2 umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować 20 placówkami handlowymi na terenie Miasta Ruda Śląska oferującymi artykułami z branży: spożywczej, chemiczno- kosmetycznej, przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), elektronicznej, w tym sprzęt AGD i RTV, artykułów papierniczych, artykułów gospodarstwa domowego, a także gwarantującymi możliwość zakupu mebli, sprzętu sportowego, książek i podręczników związanych z edukacją dzieci młodzieży oraz możliwość realizacji w aptekach i punktach gastronomicznych, w tym min 3 sklepami wielkopowierzchniowymi oferującymi jednocześnie artykuły z branży spożywczej, chemiczno- kosmetycznej, przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), elektronicznej, w tym sprzęt AGD i RTV, artykułów papierniczych, artykułów gospodarstwa domowego
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 2.2.1. rozdziału SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Inne dokumenty niewymienione 1.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 20
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 6 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Do oferty należy dołączyć: 5.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 5.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów biegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)