Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów
spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we
Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4, na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno -
Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów,
przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich
rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Część 1 - MIESO, WEDLINY, DRÓB
Część 2 - WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
Część 3 - NABIAŁ
Część 4 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
Część 5 - MROŻONKI
Część 6 - RYBY
Część 7 - PIECZYWO
Część 8 - PRZETWORY I SOKI
OpisPrzedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej , usytuowanej we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: MIĘSO, WĘDLINY,DRÓBPrzedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej , usytuowanej we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: WARZYWA I OWOCE
NIEPRZETWORZONEPrzedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej , usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: NABIAŁPrzedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej, usytuowanej we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZEPrzedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej, usytuowanej we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: MROŻONKIPrzedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej , usytuowanej we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: RYBYPrzedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej, usytuowanej we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: PIECZYWOPrzedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej, usytuowanej we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4 na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu, asortyment: PRZETWORY I SOKI |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7
|
Ulica |
ul. Koszykarska
|
Nr domu |
42404
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
54134
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
713 537 738
|
Fax |
713 538 106
|
Email |
zsp7kadry@wp.pl
|
Adres strony url |
https://zsp7wroc.edupage.org/
|
Regon |
93292802500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zsp7wroc.edupage.org/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zsp7wroc.edupage.org/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 7, ul. Koszykarska 2-4, 54 - 134 Wrocław
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
29/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
brak szczególnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak szczególnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że 1) w okresie ostatnich 3 lat, przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie –
wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem stołówki lub innego
zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga,
aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części
zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę). 2) Wykonawca dysponuje
odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem
niniejszego postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie
przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal
wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest
w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb
Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i
ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia
roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. 2) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i
ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt
tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy. 3) Zamawiający dopuszcza
możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia
pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 4) Zmiany sposobu
konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez
producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie
pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 5) W przypadku
wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania
odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy
zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem
uzyskania zgody Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|