Dostarczenie pomocy dydaktycznych dla projektu „Nowoczesna szkoła”– w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Działania 11.1 „Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego”, Poddziałania 11.1.4 „Poprawa efektywności kształcenia ogólnego”

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-13 11:30:00
Instytucja Gmina Siemianowice Śląskie
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359332 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302313000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostarczenie pomocy dydaktycznych dla projektu „Nowoczesna szkoła”– w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Działania 11.1 „Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego”, Poddziałania 11.1.4 „Poprawa efektywności kształcenia ogólnego”.

2. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty.

Opis poszczególnych części zamówienia:

2.1. Część 1: Zakup urządzeń komputerowych oraz tablic interaktywnych.
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń komputerowych wraz
z oprogramowaniem oraz tablic interaktywnych (wraz z montażem), obejmujący:
1. Zestaw komputerowy 15 szt. 2. Tablica interaktywna 3 szt. 3. Ekran 3 szt. 4. Laptop 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz minimalnych wymagań dla urządzeń komputerowych oraz tablic interaktywnych został zawarty w Dodatku nr 3 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe oraz tablice interaktywne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2.2. Część 2: Zakup pomocy dydaktycznych:
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych pomocy dydaktycznych, obejmujący:
1. Zestaw do optyki 6 szt. 2. Waga elektroniczna 6 szt. 3. Mikroskop cyfrowy 3 szt. 4. Zestaw preparatów mikrobiologicznych 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz minimalnych wymagań dla pomocy dydaktycznych został zawarty w Dodatku nr 4 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane pomoce dydaktyczne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a/5b do SIWZ).

4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych,
tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie
w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące
od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych
i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez
to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia opisane w Dodatku nr 3
i nr 4 do SIWZ.
6. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Nowoczesna szkoła”– w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Działania 11.1 „Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego”, Poddziałania 11.1.4 „Poprawa efektywności kształcenia ogólnego”.

7. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu będą:
a) Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie;
b) Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie;
c) Gimnazjum Nr 4, ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w odniesieniu
do Części 1 i Części 2.


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń komputerowych wraz
z oprogramowaniem oraz tablic interaktywnych (wraz z montażem), obejmujący:
1.1. Zestaw komputerowy 15 szt. 1.2. Tablica interaktywna 3 szt. 1.3. Ekran 3 szt. 1.4. Laptop 3 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz minimalnych wymagań dla urządzeń komputerowych oraz tablic interaktywnych został zawarty w Dodatku nr 3 do SIWZ.
3. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe oraz tablice interaktywne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ).

5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych,
tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie
w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące
od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia opisane w Dodatku nr 3.
6. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Nowoczesna szkoła”– w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Działania 11.1 „Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego”, Poddziałania 11.1.4 „Poprawa efektywności kształcenia ogólnego”.

7. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu będą:
a) Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie;
b) Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie;
c) Gimnazjum Nr 4, ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych pomocy dydaktycznych, obejmujący:
1.1. Zestaw do optyki 6 szt. 1.2. Waga elektroniczna 6 szt. 1.3. Mikroskop cyfrowy 3 szt. 1.4. Zestaw preparatów mikrobiologicznych 6 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz minimalnych wymagań dla pomocy dydaktycznych został zawarty w Dodatku nr 4 do SIWZ.
3. W celu potwierdzenia, że oferowane pomoce dydaktyczne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).

5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych,
tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie
w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące
od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych
i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez
to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia opisane w Dodatku nr 4 do SIWZ.
6. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Nowoczesna szkoła”– w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Działania 11.1 „Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego”, Poddziałania 11.1.4 „Poprawa efektywności kształcenia ogólnego”.

7. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu będą:
a) Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie;
b) Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie;
c) Gimnazjum Nr 4, ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Siemianowice Śląskie
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 10
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Kod Pocztowy 41100
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 327 605 200
Fax 327 605 280
Email ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony url www.siemianowice.pl
Regon 27625545300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt „Nowoczesna szkoła”– w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Działania 11.1 „Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego”, Poddziałania 11.1.4 „Poprawa efektywności kształcenia ogólnego”.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia Publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty, których wymóg publikacji wynika z ustawy Pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub złożyć osobiście bądź za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, kod 41-100 Siemianowice Śląskie
Numer referencyjny SE.271.5.2016, ZP.rp.47.2016
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga (dotyczy dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 1 powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 2.1. powyżej stosuje się. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione 1.Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: 1.1.Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ oraz: 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. a) Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty)wypełnia i podpisuje Wykonawca. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2. powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału postępowaniu. 1.4.pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeśli dotyczy). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zgodnie z art.23 ustawy pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (Załącznik nr 2 do oferty) 4.1. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia składane są w oryginale. 4.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 4.1. powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 3.1. Odpowiednio, Opis oferowanych urządzeń komputerowych, lub Opis oferowanych pomocy dydaktycznych, składane w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego, w odniesieniu do Części zamówienia, których dotyczy oferta. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 5a/5b do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiany urządzeń zaoferowanych w ofercie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta, na urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ lub wydania przez producenta nowej wersji oprogramowania o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ. b) Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy pzp. 3. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/12/2016
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)