Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
|
Ulica |
ul. M. Sobieskiego
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Krasnystaw
|
Kod Pocztowy |
22300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
82 54 31 522
|
Fax |
82 576 49 01
|
Email |
sekretariat@spzozkrasnystaw.pl
|
Adres strony url |
www.spzozkrasnystw.pl
|
Regon |
11019669900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozkrasnystaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozkrasnystaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisenie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 4
|
Numer referencyjny |
OR-ZP/230-362016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII A pkt 1 b),
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII A pkt 1 b),
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII A pkt 1 b),
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
a)wypełniony i podpisany Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 1
b)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2
c)oświadczenia wskazane w Rozdziale VII A) pkt 1 a) i b) – Załącznik Nr 3 i 4
d)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a)Zadanie 1, 2, 3, 4 - decyzję lub zaświadczenie wydane przez Państwowa Inspekcję Weterynaryjną lub Sanitarną potwierdzające objęcie nadzorem przez organy urzędowej kontroli.
c)Zadanie 1, 2, 3, 4 - oświadczenie, że dostawy będą realizowane środkami transportu dopuszczonymi przez służby sanitarne.
d)materiały producenta (etykiety, karty informacyjne) dla pozycji:
ZADANIE 1– pozycje 17,18,19,20,21,22,23,25,26,27,28,29,30,31,32,33
ZADANIE 2– pozycje 2, 5, 9,
ZADANIE 3– pozycje 1, 7, 11, 39, 44, 74, 75, 76, 77, 85
ZADANIE 6– pozycje 2, 3
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
a)zmiana ceny spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian przez cały okres trwania umowy. Do cen netto zostanie doliczony odpowiedni podatek VAT, obowiązujący w dniu wystawienia faktury VAT;
b)zmiana ceny spowodowana obniżeniem ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany;
c)zmiana wielkości opakowań jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowań wprowadzonych przez producenta/wytwórcę.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
19/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|