Opracowanie i implementacja platformy internetowej, opracowanie wersji interaktywnej szkoleń e-learning, opracowanie graficzne testu i opracowanie testu w wersji multimedialnej

Data publikacji 2016-12-20
Data zakończenia 2017-01-04 12:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370176 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa – opracowanie i implementacja platformy internetowej, opracowanie wersji interaktywnej szkoleń e-learning, opracowanie graficzne testu i opracowanie testu w wersji multimedialnej na potrzeby projektu „Regionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa.

2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:

Etap I – stworzenie i uruchomienie wersji testowej platformy internetowej, opracowanie graficzne testu i opracowanie testu w wersji multimedialnej,
Etap II – stworzenie i uruchomienie ostatecznej wersji platformy internetowej, stworzenie szkoleń e-learning.

Technologia (program), w którym zostanie stworzona platforma musi uwzględniać wszystkie wskazane moduły, w tym rozbudowany panel sprawozdawczości. Platforma musi posiadać przyjazny i łatwy w obsłudze panel administracyjny.

Przygotowanie platformy według założeń wraz z:
- przekazaniem praw autorskich
- opracowaniem graficznym
- uruchomieniem serwisu
- 8 godzinnym szkoleniem z obsługi oprogramowania w siedzibie zamawiającego oraz przygotowanie instrukcji obsługi platformy dla administratora
- minimalną 24 miesięczną gwarancją
- spełnieniem wymagań GIODO
- wsparciem technicznym w 24 miesięcznym okresie gwarancji: w dniach roboczych, w godz. od 8:00 do 16:00, około 5 godz. miesięcznie.

PLATFORMA składa się z następujących modułów:
1) logowanie,
2) dla szkoły,
3) dla przedsiębiorcy,
4) dla ucznia,
5) dla nauczyciela,
6) porównywarka zawodów
7) szkolenia e-learningowe
8) test multimedialny
9) oferty szkoleniowe
10) dodatkowe kwalifikacje
11) dla osób niepełnosprawnych
12) przewodnik po REGSI
13) sprawozdawczość

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
Ulica Al. Kombatantów
Nr domu 2
Miejscowość Lubań
Kod Pocztowy 59830
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 756 455 340
Fax 756 455 340
Email sekretariatpce@interia.pl
Adres strony url www.pceluban.bip.net.pl
Regon 23091344900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Dostep dokumentow zamowienia nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pceluban.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu, Aleja Kombatantów 2, 59-800 Lubań
Czy podzielone na czesci Nie
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Aleja Kombatantów 2, 59-800 Lubań
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Numer referencyjny PCE/341/14/REGSI/2016
Rodz zam U
Okres2c 30/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną podobną usługę, rozumianą jako wykonanie podobnej platformy internetowej, o zbliżonej funkcjonalności, na zlecenie firmy zewnętrznej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. brutto; 2) dysponuje osobami o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia tj. a) minimum jeden programista komputerowy posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu oprogramowania, wykształcenie wyższe informatyczne; b) minimum jeden grafik komputerowy posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu grafik komputerowych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; 3)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1)Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryt 0 cena oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 04/01/2017
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)