Sukcesywna dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2017-03-09
Data zakończenia 2017-03-21 11:00:00
Instytucja Muzeum Powstania Warszawskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40534 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301970006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Muzeum Powstania Warszawskiego wraz z dostarczeniem ich do siedziby Zamawiającego.
2. Artykuły biurowe objęte niniejszym zamówieniem muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zabezpieczających je przed uszkodzeniem w czasie transportu i magazynowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Muzeum Powstania Warszawskiego
Ulica ul. Grzybowska
Nr domu 79
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00844
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 225 397 950
Fax 225 397 924
Email przetargi@1944.pl
Adres strony url www.1944.pl
Regon 1576022200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1944.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny MPW.ZP.3121.5.2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca zrealizował bądź realizuje, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dołączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik 3)zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego 4)W celu umożliwienia oceny jakości materiałów biurowych, Wykonawcy winni wraz z ofertą złożyć następujące próbki: 1) Długopis żelowy (poz.111 ) – 1 szt. (do próbki kolor wkładu – niebieski, czerwony lub czarny) 2) Dziurkacz biurowy (poz. 122) – 1 szt. 3) Koszulka groszkowa A4 (poz. 141) – 1 szt. 4) Koszulka gładka A4 (poz. 142) – 1 szt. 5) Zakreślasz (poz. 180) – 1 kpt. 6) Bloczek samoprzylepny ‘kostka’ (poz. 24) – 1 szt. 7) Korektor w taśmie (poz. 138) – 1 szt. 8) Korektor okrągły w piórze (poz.139) – 1 szt. 9) Papier offsetowy B4, 90g (poz.87) – 1 szt. 10) Klej 8g (poz.134) – 1 szt. 11) Taśma klejąca (poz. 172) – 1 szt. 12) Cienkopis czarny (poz.190) – 1 szt. 13) Koszulka na katalogi i czasopisma ( poz.140) – 1 szt. 14) Kalkulator 12 pozycji, bateria słoneczna (poz. 133) – 1 szt. Zamawiający żąda przedłożenia po 1 sztuce z każdej w/w próbki.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegających na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich zakresu, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 58
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/03/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)