Dostawa środków ochrony indywidualnej.

Data publikacji 2016-06-22
Data zakończenia 2016-06-30 09:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Obuwie specjalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99509 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181300009, 188320000, 184441107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Poniżej 134 000 Euro.

Opis

Poniżej 134 000 Euro.Poniżej 134 000 Euro.Poniżej 134 000 Euro.Poniżej 134 000 Euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Czechosłowacka 27
Nr domu 27
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-459
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8355900
Fax 061 8301191
Internet http://www.sapsp.edu.pl
Regon 00017343300000
E-mail przetargi@sapsp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 05/08/2016
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr I - 3.300,00 zł, - dla zadania nr II - 950,00 zł, - dla zadania nr III - 500,00 zł, - dla zadania nr IV - 700,00 zł.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) deklarację zgodności WE sporządzoną zgodnie z § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U., Nr 259, poz. 2173 z zm.) - odpowiednio dla zadania, 2) aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z zm.) - odpowiednio dla zadania, 3) ważny certyfikat oceny typu WE wraz ze sprawozdaniem z badań stanowiącym załącznik do certyfikatu WE - odpowiednio dla zadania, 4) ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzonych w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE, jeżeli certyfikat WE jest wystawiony wcześniej niż rok kalendarzowy licząc od dnia składania ofert - odpowiednio dla zadania, 5) raporty z badań wystawione przez jednostki notyfikowane potwierdzające oceniane parametry, jeżeli nie są one zawarte w ww. dokumentach. Oceniane parametry należy widocznie zakreślić - odpowiednio dla zadania, 6) do składanej oferty należy przedstawić jedną parę rękawic specjalnych - dotyczy zadania nr III.
Inne dokumenty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte w załącznikach nr 5 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) konieczność korzystnej dla Zamawiającego zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą przedmiotu umowy, 2) gdy świadczenie Wykonawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu kodeksu cywilnego, 3) w razie likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawcy, 4) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia, 5) w przypadku zmian dotyczących formy prawnej lub formy działalności Wykonawcy, 6) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 7) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://sapsp.edu.pl/wszczete.php
Adres uzyskania siwz Osobiście w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 107 w Budynku F).
Data składania wniosków 30/06/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego (Sekretariat Szkoły).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)