Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania PPK3

Data publikacji 2016-06-24
Data zakończenia 2016-07-12 10:00:00
Instytucja Instytut Logistyki i Magazynowania
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102833 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302100004, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Instytutu Logistyki i Magazynowania na potrzeby projektu Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego trzeciej generacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Logistyki i Magazynowania
Ulica ul. E. Estkowskiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-755
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8504890
Fax 061 8526376
Internet http://www.ilim.poznan.pl/
Regon 00001860300000
E-mail office@ilim.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla dostaw w wysokości 20% zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ oraz załącznikach, Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających iż: a. Dla pozycji 1: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniowa w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1550 pkt., Battery Life co najmniej wynik 650 pkt.; b. Dla pozycji 2: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1600 pkt., Battery Life co najmniej wynik 500 pkt.; c. Dla pozycji 3: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1500 pkt., Battery Life co najmniej wynik 500 pkt.; d. Dla pozycji 4: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1550 pkt., Battery Life co najmniej wynik 500 pkt.; e. Dla pozycji 5: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo SysMark 2014 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 1500 pkt., Office Productivity co najmniej wynik 1300 pkt., Media Creation co najmniej wynik 1400 pkt., Financial Analysis co najmniej wynik 1700 pkt. f. Dla pozycji 7 i 8: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniowa w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 1140 pkt., Web/Email co najmniej wynik 890 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 1450 pkt. g. Dla pozycji 9: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 600 pkt., Web/Email co najmniej wynik 600 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 600 pkt. h. Dla pozycji 10: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 850 pkt., Web/Email co najmniej wynik 800 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 900 pkt. i. Dla pozycji 11: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 1100 pkt., Web/Email co najmniej wynik 950 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 1300 pkt. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wydrukowane wyniki testów. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę Bapco na stronie http://www.bapco.com, o ile parametry danego komputera wyspecyfikowane na ww. stronie (tj. procesor, pojemność pamięci RAM, karta graficzna) odpowiadają parametrom oferowanego przez Wykonawcę komputera.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 oraz art. 142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika ze zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, mającego wpływ na zobowiązania Stron, w szczególności: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję nienależytego wykonywania zobowiązań leżących po stronie Zamawiającego, c) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję okoliczności zależnych od zobowiązań Zamawiającego wobec osób trzecich, d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych, niż określone w ust. 1 niniejszego rozdziału w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 długość udzielonej gwarancji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp
Adres uzyskania siwz Instytut Logistyki i Magazynowania ul. Estkowskiego 6 61-755 Poznań
Data składania wniosków 12/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Logistyki i Magazynowania Kancelaria wejście A ul. Estkowskiego 6 61-755 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego trzeciej generacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś priorytetowa nr 2 E-administracja i otwarty rząd, Działanie nr 2.1 wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)