Modernizacja Pracowni Leku Cytotoksycznego w ramach projektu Modernizacja Oddziału Dziennego Chemioterapii i Pracowni Leku Cytotoksycznego Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie Etap II: wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego oraz Oddziału Dziennego Chemioterapii.

Data publikacji 2016-07-05
Data zakończenia 2016-07-13 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120385 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 302000001, 429620007, 425200007, 384345403, 380000005, 397111000, 331921003, 339112000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1) Zadanie nr 1 - Loża laminarna z wyposażeniem -2szt.;
2) Zadanie nr 2 - Śluza materiałowa - 2 szt.;
3) Zadanie nr 3 - Urządzenie do szczelnego zamykania odpadów cytotoksycznych - 2 szt.;
4) Zadanie nr 4 - Nastołowy wyciąg laboratoryjny - 1 szt.;
5) Zadanie nr 5 - Urządzenie do pakowania gotowych preparatów - 2 szt.;
6) Zadanie nr 6 - Wózek transportowy - 10 szt.;
7) Zadanie nr 7 - Lodówka - 3 szt.;
8) Zadanie nr 8 - Fotel do podawania cytotoksyków - 15 szt.;
9) Zadanie nr 9 - Stanowisko do pobierania krwi - 1 szt.;
10) Zadanie nr 10 - Aparat EKG - 2 szt.;
11) Zadanie nr 11 - Wózek pod aparaturę medyczną - 1 szt.;
12) Zadanie nr 12 - Wózek wielofunkcyjny zabiegowy - 3 szt.;
13) Zadanie nr 13 - Kozetka - 3 szt.;
14) Zadanie nr 14 - Krzesło tapicerowane z podłokietnikiem dla pacjentów - 28 szt.;
15) Zadanie nr 15 - Szafka przy fotelach - 15 szt.;
16) Zadanie nr 16 - Lodówka - 2 szt.

Opis

1)Loża laminarna - 2 szt.
Wyposażenie:
1.1) Krzesło laboratoryjne - 2 szt.
1.2) Drukarka termotransferowa do etykiet - 2 szt.
1.3) Komputery - 2 szt.
1.4) Wytrząsarka - 1 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 21.11.2016 r. do 30.11.2016 r.Śluza materiałowa - 2 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Urządzenie do szczelnego zamykania odpadów cytotoksycznych - 2 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Nastołowy wyciąg laboratoryjny - 1 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Urządzenie do pakowania gotowych preparatów - 2 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.1) Stolik oddziałowy wielofunkcyjny trójpoziomowy duży - 3 szt.
2) Stolik oddziałowy wielofunkcyjny trójpoziomowy mały - 1 szt.
3) Wózek koszowy czteropoziomowy - 3 szt.
4) Wózek koszowy trójpoziomowy - 3 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.1) Chłodziarka farmaceutyczna - 2 szt.
2) Chłodziarka z zamrażalnikiem dwudrzwiowa - 1 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Fotel do podawania cytotoksyków - 15 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Stanowisko do pobierania krwi - 1 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Aparat EKG - 2 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Wózek pod aparaturę medyczną - 1 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Wózek wielofunkcyjny zabiegowy - 3 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Kozetka - 3 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Krzesło tapicerowane z podłokietnikiem dla pacjentów - 28 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Szafka przy fotelach - 15 szt.
Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.1) Chłodziarka farmaceutyczna 2 szt.
2) Chłodziarka podblatowa 1 szt.

Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Ulica ul. T. Chałubińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-581
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 34 88 147
Fax 94 34 88 103
Internet www.swk.med.pl
Regon 33000629200000
E-mail piotr@swk.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 16
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie -
Wiedza -
Potencjał -
Zdolne -
Sytuacja -
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 5) deklaracja zgodności wraz z załącznikami; 6) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 7) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.). 8) sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikowaną, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980, jako komora bezpieczna do prac z substancjami cytotoksycznymi. Uwaga - certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory - dotyczy zadnia nr 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca opisał dokumenty (pkt 5 - 8) numerem zadania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.swk.med.pl
Adres uzyskania siwz SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data składania wniosków 13/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe TERMIN DOSTAWY: Zadania nr: 1,3-16 - Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r. Zadanie nr 2 - Dostawa nastąpi w terminie od 21.11.2016 r. do 30.11.2016 r.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)