I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Wykonanie i dostawa drewnianych siedzisk modułowych wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi, polegające na instalacji indywidualnie zaprojektowanych siedzisk drewnianych, na konstrukcji stalowej montowanych do istniejącego fundamentu.
Rama stalowa z profilu 50x30 mm, grubość ścianki 3 mm. Stal czarna s235 malowana farbą proszkową poliestrową w kolorze RAL 9005. Poprzeczki stalowe z profilu 30x30 mm, grubość ścianki 2 mm. Stal czarna s235 malowana farbą proszkową poliestrową RAL 9005.
Deski siedziska wykonane z modrzewia syberyjskiego. Dopuszczalny inny gatunek drewna o ile Wykonawca jest w stanie zapewnić trwałość siedzisk przez okres 5 lat. Drewno lite o wilgotności 10-12% (niedopuszczalne klejenie blokowe oraz na mikrowczepy drewna) impregnowane olejem barwionym na kolor brązowy odporne na działanie promieni UV, o właściwościach pleśnio
i grzybobójczych. Drewno pokryte lakierem poliuretanowym stosowanym na zewnątrz, odpornym na warunki atmosferyczne oraz działanie promieni UV. Wkręty do drewna stożkowe 4,5 x 50 mm utwardzane (powłoką galwaniczna 5-10 mikronów). Mocowanie siedziska do istniejącego fundamentu betonowego za pomocą kotw stalowych do betonu o gwincie M6, (powłoka galwaniczna 5-10 mikronów) - po dwie kotwy na mocowanie.
Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów
i urządzeń. Przewożone siedziska i ich elementy powinny na czas transportu zostać zabezpieczone przed uszkodzeniem. Siedziska powinny zostać wyprodukowane zgodnie
z projektem oraz z materiałów opisanych w niniejszym dokumencie.
Dopuszczalna jest zmiana proponowanych materiałów, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę rękojmi trwałości siedzisk i wszystkich ich elementów, przez co najmniej 5 lat. Siedziska montowane są trwale do istniejącego fundamentu, na odcinku 40 m, licząc od strony zachodniej. Montaż za pomocą kotw do wierzchniej powierzchni betonowego fundamentu. Siedziska należy montować zgodnie z rysunkiem rozmieszczenia układu modułów siedzisk.
Dopuszczalne przesunięcie siedzisk względem projektu - 20%, przy czym siedziska montowane obok siebie (stykające się) są traktowane jako grupa i nie należy ich montować odsuniętych od siebie.
Powyższy zakres robót należy zrealizować w oparciu o dokumentację techniczną i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga 60 miesięcznego okresu rękojmi. Dokumentacja projektowa dotyczy niniejszego postępowania w zakresie siedzisk modułowych oznaczonych symbolami MA
i MB stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
II. Wykonawca jest zobowiązany:
1. wykonać, dostarczyć oraz zamontować przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu
MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w ofercie co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania;
2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami;
3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, w tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad;
4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy;
5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty;
6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania;
7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy;
9. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy.
III. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia.
Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, parametrów, specyfikacji jakościowych, użytkowych, funkcjonalnych i technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności produktów w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, że należy przyjąć stosowanie elementów spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz funkcjonalnych od elementów wskazanych w tym opisie. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych
z elementami wskazanymi w opisie. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany udowodnić, że oferowane produkty spełniają założenia projektu. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne). |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
|
Ulica |
ul. Ks. Skorupki 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-532
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 27 21 416; 27 21 417
|
Fax |
42 6367980
|
Internet |
www.mosir.lodz.pl
|
Regon |
00000100855997
|
E-mail |
przetargi@mosir.lodz.pl ; a.stasiak@mosir.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
jednostka budżetowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
40
|
Wadium |
8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100),
8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
8.2.1. pieniądzu,
8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
8.2.3. gwarancjach bankowych,
8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).
8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 24/16/PN.
8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty.
8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej:
8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib,
8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją,
8.6.3. kwotę wadium,
8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą,
8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:
8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.6.5.2. którego oferta została wybrana:
8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.6.5.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ.
8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
5.1.2.1. Wykonawca musi udokumentować realizację dostaw w ciągu ostatnich trzech lat poprzedzających dzień złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy elementów małej architektury wraz z ich montażem o wartości minimum 20.000 zł, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi dostawy stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia. Zrealizowanie powyższego musi być udokumentowane referencją wystawioną przez Zamawiającego, potwierdzającą, że realizacja dostawy została wykonana w terminie i z należytą starannością, zgodnie
z opisem zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
|
Adres uzyskania siwz |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, Dział Techniczno-Inwestycyjny, pokój nr 020, parter.
|
Data składania wniosków |
22/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:55
|
Miejsce |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, sekretariat, pokój nr 203, II piętro.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|