3.1 Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w
ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów
geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i
przedsiębiorców .
3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1;
b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6B
3.2 Standard jakościowe:
1) Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub
imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowanynie wcześniej niż w I półroczu 2016r., a także musi spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne
wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno – użytkowe
stanowią wymagania graniczne , których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3.3. Warunki realizacji dostawy:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie
umów, które stanowią załączniki do SIWZ : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 –
załącznik nr 6B
3.4.Gwarancja jakości na oferowany sprzęt
1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zaoferowany sprzęt min. 60 - miesięcznej gwarancji licząc od
dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
Uwaga: Dodatkowa gwarancja i rękojmia podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert
określonymi w UST.14 SIWZ / Opis kryteriów, (…) /.
2) Zobowiązana Wykonawcy wynikające z gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo opisane w projektach
umów, które stanowią załączniki nr 6 A i 6B do SIWZ.
2) Okres gwarancji i rękojmi będzie automatycznie przedłużany o czas trwania zgłoszonych awarii
urządzeń.
3.5. Równoważność
3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
4) Jeśli w dokumentach / załącznikach do SIWZ składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana
jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w
dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych),
identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne
zgodne z danymi technicznymi, parametrami użytkowymi, standardami jakościowymi i funkcjonalnymi
zawartymi w dokumentach / załącznikach do SIWZ. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć
rozwiązania charakteryzujące się parametrami techniczno - użytkowymi, nie gorszymi od wymaganych,
a znajdujących się w dokumentach / załącznikach do SIWZ .
2) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje
minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest
zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego
zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października
2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).
3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy
spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany
przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach
3.5.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Część 1: 30213000 - 5 komputery osobiste ; 30233141-1 Ekrany LCD; 48000000-8 pakiet
oprogramowania i systemy operacyjne;
Część 2 : 48820000-2 serwer; 48620000-0 systemy operacyjne;
Część 3 : 30213300 -8 nadmiarowa macierz niezależnych dysków;
Część 4 : 32322000-6 kiosk multimedialny
3.6. Podwykonawstwo
1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części
zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2) Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy pzp żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm).
3) W przypadku braku powyższych informacji w formularzu oferty, zamawiający uzna iż wykonawca
będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi).4) Jeżeli Wykonawca zmieni lub zrezygnuje z Podwykonawcy, który jednocześnie jest podmiotem , na
którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy pzp, w celu
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Zamawiającemu, że zaproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki
udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego wykonawca
powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
5) Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga
zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o
charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część
zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym
podmiotem (Podwykonawcą);
6) Pozostałe informacje dotyczące podwykonawstwa zawierają projekty umów, stanowiące załącznik nr 6A
i 6B do SIWZ.
OpisDostawa zestawu komputerowe - 10szt.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w
ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów
geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i
przedsiębiorców .
3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1;
b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6BCzęść 2 – dostawa macierzy dyskowej – 1 szt.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w
ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów
geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i
przedsiębiorców .
3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1;
b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6BCzęść 3 – dostawa serwera – 2 szt.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w
ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów
geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i
przedsiębiorców .
3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1;
b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6B.Część 4 – dostawa i- kiosku – 9 szt.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w
ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów
geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i
przedsiębiorców .
3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1;
b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6B. |
| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Powiat Nowosolski
|
| Ulica |
ul. Moniuszki
|
| Miejscowość |
Nowa Sól
|
| Kod Pocztowy |
67100
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
lubuskie
|
| Tel |
684 586 800
|
| Fax |
684 586 831
|
| Email |
przetargi@powiat-nowosolski.pl
|
| Adres strony url |
www.powiat-nowosolski.pl
|
| Regon |
97077758800000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Nazwa projektu programu |
projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-nowosolski.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-nowosolski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Maksymalnej
|
| Maksymalna liczba czesci |
4
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Numer referencyjny |
IF.272.18.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
21
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Informacje na temat katalogow |
termin realizacji : 21ni od podpisania umowy ( dotyczy wszystkich części)
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie
określa warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie
określa warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie
określa warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający
żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,Poleganie na zdolnościach innych Wykonawców
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w ppkt. 1 niniejszego
punktu wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Uwaga: Zobowiązanie , o którym mowa powyżej należy złożyć w oryginale .
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5.
c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada
solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie
zasobów nie ponosi winy.
3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumenty wymienione pkt 6.3. ppkt 1.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1. lit.a) – c) punktu 6.3. SIWZ, składa dokument lub1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1. lit.a) – c) punktu 6.3. SIWZ, składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem skalania ofert
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem skalania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 niniejszego
punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może
zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych
informacji dotyczących tego dokumentu.
Uwaga: w przypadku złożenia oświadczenia, należy złożyć je w oryginale.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) – art.23
ust.1 ustawy pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa
ppkt 3 i 4 punktu 6.1. SIWZ, składa w oryginale każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy pzp ustanowić
pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub
do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia
publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres
umocowania.
4) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w terminie 3 dni od
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp, przekazuje
zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w formie
oryginału;
5) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zwróci się do wykonawcy (wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności w art.25 ust.1 ustawy pzp w zakresie wskazanym w pkt. 6.3.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:
1) Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
2) Wypełniony i podpisany opis oferowanego towaru stanowiącego załącznik nr 2 A do SIWZ;
3) Oświadczenie , że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg
załącznika nr 3 do SIWZ;
4) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg
załącznika nr 4 do SIWZ;
5) Dokumenty wymienione w pkt. 5.4. SIWZ– dla wymienionych Części;
6) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa
lub dokumentów rejestrowych.
"5.4.Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że
oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla niżej wymienionych Części :
Części 1 :
- aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego;
- aktualnego certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego;
Część 2:
- aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego ;
- aktualnego certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego;
Część 3:
- aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego"
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Możliwość dokonywania istotnych zmian zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian
zawiera załącznik nr 6 A i 6 B do SIWZ.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
09/11/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|