Przedmiotem zamówienia jest:
• Część 1 – Wyposażenie pomieszczeń technologicznych kuchni stołówki,
• Część 2 - Wyposażenie meblowe oraz kuchenne pomieszczeń,
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacyjno – Sportowego przy Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu – etap III”.
Szczegółowy opis poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określają dla:
Część 1 - Wyposażenie pomieszczeń technologicznych kuchni stołówki - załącznik nr 8 i 10 do SIWZ;
Część 2 - Wyposażenie meblowe oraz kuchenne pomieszczeń - załączniki nr 9 i 10 do SIWZ.
Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne i eksploatacyjne jakie muszą spełniać oferowane urządzenia technologiczne i wyposażenia pomieszczeń.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1. Zakres postępowania obejmuje dostawę wraz z montażem oraz/lub dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych urządzeń technologicznych i wyposażenia modernizowanego zespołu żywieniowego (stołówki) oraz wyposażenia pomieszczeń w Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu przy ul. Bema 8.
2. Pod pojęciem „fabrycznie nowe”, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji
3. Meble oraz sprzęt muszą spełniać wymagania intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej.
UWAGA! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszelkie prace będące robotami „głośnymi” należy prowadzić wyłącznie w godzinach od 8.00-15.00. Po godzinie 15.00 należy prowadzić jedynie te roboty, które nie będą powodować hałasu.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych mebli i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest:
Część 1 – Wyposażenie pomieszczeń technologicznych kuchni stołówki,
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacyjno – Sportowego przy Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu – etap III”.
Szczegółowy opis poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określają dla:Część 1 - Wyposażenie pomieszczeń technologicznych kuchni stołówki - załącznik nr 8 i 10 do SIWZ;
Przedmiotem zamówienia jest:
Część 2 - Wyposażenie meblowe oraz kuchenne pomieszczeń,
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacyjno – Sportowego przy Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu – etap III”.
Szczegółowy opis poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określają dla:
Część 2 - Wyposażenie meblowe oraz kuchenne pomieszczeń - załączniki nr 9 i 10 do SIWZ.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
|
Ulica |
ul. Wyspiańskiego
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Oświęcim
|
Kod Pocztowy |
32602
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
(033) 8449600
|
Fax |
(033) 8449619
|
Email |
promocja@powiat.oswiecim.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.oswiecim.pl
|
Regon |
7218165203113
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.oswiecim.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.oswiecim.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10, pok. 12 - parter (Dziennik Podawczy)
|
Numer referencyjny |
SZP.272.31.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
16/12/2016
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: dla części 1 i dla części 2 zamówienia - do 16 grudnia 2016 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wadium |
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Cześć 1 - wyposażenie pomieszczeń technologicznych kuchni – 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych);
Część 2 – wyposażenie meblowe oraz kuchenne pomieszczeń – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
2. Wadium może być wnoszone:
przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium – „SZP.272.31.2016 część …….. i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku.
w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 239, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego).
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10),
zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp.
Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Część 1: Wyposażenie pomieszczeń technologicznych kuchni stołówki
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy może nastąpić w przypadkach zmiany terminu realizacji umowy w związku z:
a) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia prac,
b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
c) wystąpieniem braku na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, które mogłyby być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ,
d) niewykonaniem w terminie umowy o roboty budowlane, o której mowa w § 1 ust. 4.
3. Zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia za przedmiot umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, chyba że wynika to z obowiązujących przepisów prawa.
Część 2: Wyposażenie - meblowe oraz kuchenne pomieszczeń
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy może nastąpić w przypadkach zmiany terminu realizacji umowy w związku z:
a) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia prac,
b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
c) wystąpieniem braku na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, które mogłyby być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ,
d) niewykonaniem w terminie umowy o roboty budowlane, o której mowa w § 1 ust. 4.
3. Zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia za przedmiot umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, chyba że wynika to z obowiązujących przepisów prawa.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
22/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|